Achterbumper beschermstrip

AvP

Nieuw hier
21 sep 2014
24
0
1
Ben beetje aan het googlen voor een achterbumper beschermstrip in rvs, alu of gelijkwaardig. Iemand tips qua bedrijven en/of modellen?
Kom er wel tegen op het net maar ben er niet erg van onder de indruk. Vandaar graag of iemand hier er ervaring mee heeft.
 

frankdechen

Nieuw hier
15 jul 2014
2
1
0
wat voor kleur is jouw CT? Ik heb er onlangs eentje aangeschaft voor mijn sierra brown versie. Het is een zwart in ABS plastic. De redenen hiervoor waren: valt weg in de carosserie kleur en de afdekoppervlakte is groter. Ik kan later deze week wel een foto ervan maken
 

AvP

Nieuw hier
21 sep 2014
24
0
1
Die van Aliexpres had ik gezien maar dat lijkt me nu niet een site om iets voor de auto aan te schaffen, maar dank voor je reply.

@Frank: Als je de moeite zou willen nemen zou ik er graag een fotootje van zien. Mijn voorkeur gaat uit voor een alu/rvs versie maar heb daarin ook nog geen vergelijk gezien met een zwarte. Onze kleur is donkergrijs metalic.
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Die van Aliexpres had ik gezien maar dat lijkt me nu niet een site om iets voor de auto aan te schaffen, maar dank voor je reply.

Waarom niet? Mijn achterspoiler op de kofferbak komt ook uit Taiwan via eBay. Ik bestel echt zat uit China, nog nooit een probleem mee gehad. Op AliExpress moet je wel even goed op de reviews letten, maar een seller met genoeg goede reviews kan meestal geen kwaad. Anno 2014 zie ik eigenlijk niet echt meer een obstakel om rechtstreeks iets vanaf de andere kant van de wereld te bestellen...

Edit: hier is er ook ??n vanuit Asutrali?: http://www.ebay.nl/itm/Stainless-St...=AU_Car_Parts_Accessories&hash=item4ad2a97101 of hier vanuit Japan: http://www.ebay.nl/itm/2011-2011-20...r_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f150ac13b (denk overigens wel nog aan importkosten)
 

AvP

Nieuw hier
21 sep 2014
24
0
1
Dank je, twee goede links. Thuis op de pc even wat groter bekijken.

Rede om het niet van ver te laten komen is het transport. Ik heb daar slechte ervaring mee. Qua schade van het bestelde artikel. Je bent dan wel verzekerd maar al die perikelen steeds van claimen/terugsturen etc. komt me een beetje de strot uit nu. Dus hoop op een zaak op rij afstand die dit soort zaken leveren tegen een schappelijke prijs.