Afstandsbediening Lexus MoveOn werkt niet meer

Ystime

Nieuw hier
2 jul 2013
2
0
0
Hallo allemaal,

tijdens de autorit van vandaag stopte de afstandsbediening van de MoveOn navigatie er mee en doet het helemaal niet meer. Er knippert geen blauw lichtje meer op het moment dat ik de CT200h start, en het lijkt er dus op dat de afstandsbediening 'dood' is. Weet iemand hoe het zit met de afstandsbediening? Werkt deze op batterij of zit deze aangesloten op stroomvoorziening van de auto? M.a.w. kan het een kwestie zijn van alleen maar een batterijtje vervangen?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hmm.. welkom hier Ystime, dit is de eerste keer dat ik zo'n vraag hier zie, is er een manier om de navi te resetten?? Ik heb even op google gekeken maar ik kom niets tegen...
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Dat is toch de ingebouwd Tomtom? Die zit ook in de Clio van mijn vrouw. Alleen ligt de afstandsbediening daar los in de auto, verder is die hetzelfde. Ik ga er niet vanuit dat Lexus hier niets aan heeft gewijzigd. De afstandsbediening is ingebouwd, maar verder niet aangesloten op een voeding. Dus ik ga ervan uit dat de batterij leeg is. Wel snel trouwens, maar ja ik merk ook dat de batterijen van de sleutels binnen 1,5 jaar al leeg zijn.
 

Ystime

Nieuw hier
2 jul 2013
2
0
0
Bedankt voor jullie reactie!

Ben langs de werkplaats gegaan van Lexus Louwman den Haag, hadden probleem ook nog nooit eerder gehad. Na 1,5uur zoeken bleken 2(!) zekeringen te zijn doorgebrand, waarschijnlijk als gevolg van kortsluiting door het gebruik van een telefoonoplader in de 12V-aansluiting. Alles werkt nu weer naar behoren.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
TX4feedback :rulez:

Goed om te weten, het leek me al onwaarschijnlijk dat je het halve paneel uit elkaar moet halen om batterijen A/B te verwisselen ;)