ANWB

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Hoi allemaal,

Ik had afgelopen week dus pech en moest een autotransporter hebben die de auto niet sleept maar een oprijwagen.
Een normale berger vraagt 285 eu om de LS van Meerkerk naar Amsterdam te vervoeren dus ik belde de ANWB.
Ik was al lid en er kwam een monteur en die ging even wijs doen en verwijderde een kap om de te voelen aan de distributie riem. En hij zei: Je kan hier gemakkelijk mee thuis komen. Ik antwoordde nog: Dan stond ik hier niet te wachten op u als dat zo was. Daarnaast geeft de auto een aantal foutmeldingen die hij voorheen niet gaf. Ik wil best nog een stukje proberen maar ik word liever getransporteerd naar huis.
Naar huis zegt ie .... dat is een probleem want in je contract staat de dichts bijzijnde dealer. Dus ik antwoord: Maar ik zit nu in Meerkerk de auto hier bij een dealer achterlaten is absurd. Zelfs de auto bij Louwman Amsterdam achterlaten is absurd. Ik kan net zo goed mijn lidmaatschap opzeggen dan want de auto gaat gewoon naar de plek die ik aangeef. Uiteindelijk kwam er een berger uiterst vriendelijk en die vond het zware onzin hij werd gewoon betaald per km en hoe verder hoe beter dus. Ondanks dat ik mijn rijbewijs niet bij mij droeg staat de LS nu op zijn sleutel plekkie op as steuntjes.

Dus laat je niet foppen want iedere keer als u getransporteerd wordt kost het de ANWB 200 eu en dat doe ze liever niet.

:mrgreen:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
pfff... ja het zijn leuke grappen die ze daaro maken ;)


zo ken ik er nog wel eentje over die grappenmakers:

vorige week zondag deden ik en een maat van me mee aan de kofferbakverkoop in hoek van holland (een goede manier om van je oude rotzooi af te komen). dus 's ochtends om half 6 waren we daar en konden we al onze spullen uitpakken. nou had die sukkel van een maat van mij zijn verlichting, radio en contact aan laten staan zonder de motor de laten draaien. je raad het al..... accu's leeg. maar nu komt het, die maat van mij moest en zou de anwb laten komen tenslotte hij betaalt ervoor zei die. dus om 12 uur 's middags naar de anwb gebeld, een flinke tijd van te voren want we zouden pas rond 4 uur ? half 5 weggaan daar. dus 4 uur later hebben we al onze rotzooi verkocht, nu nog wachten op de anwb. half uur later nog niks, hij bellen, wachtrij van een half uur. een20 minuten verder eindelijk contact met de telefoniste. en wat vertelt die %^^&*^##$: er is nog geen service-auto aan u gekoppeld dus u zult nog even moeten wachten dan is hij er binnen 2 uur.
4 UUR VAN TE VOREN GEBELD!!!! en dan nog niet een beetje bijtijds service verlenen.
hoe is het afgelopen:

- service voor die middag opgezegd
- we hebben hem toch zover gekregen dat we startkabels aan zijn auto hebben gezet en gestart.
- nadat we weg waren gereden 2 kilometer verder kwamen we de anwb auto tegen.
- die maat van me heeft de dag erna schriftelijk opgezegt en zit nou via de verzekering met pechhulp
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Bij mijn vriendin met route mobiel toch betere ervaringen. Waren er steeds binnen een half uur. En vanmorgen stond ze w??r langs de weg, weer met hetzelfde probleem (oververhitte motor) en weer op hetzelfde punt langs de snelweg... :( (koppakking is tijdens onze vakantie vervangen, xxx-Fiat :X )
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik heb tot nu toe wel goede ervaringen met de anwb (zal 't afkloppen).

Twee keer problemen gehad (mitsubishi) met eraf gelopen distributieriem en daarna een spontaan leeglopende radiateur op de snelweg. In beide gevallen keurig afgevoerd via oplegger naar plaats van voorkeur. De laatste paar keren een vage noodstroomaccu van het alarm, wat de boel leegzoog. Wonderwel waren ze altijd ter plaatse binnen de aangegeven tijd.

Misschien kijken jullie gewoon te chagrijnig :p
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
jaja haha, moet zeggen dat ik ze zelf nog nooit heb gebeld *even afkloppen* ;)