Autonome Lexus

11 dec 2012
256
0
0
Ha, naamgenoot! Nou ja, bijna dan... :D

Lijkt me toch niks... Zeker in zo'n auto niet. Chauffeur zou nog wel leuk zijn, maar helemaal niemand achter het stuur lijkt me niks. En zelf rijden is in zo'n auto natuurlijk ook geen straf! :greetz:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ja, maar toch moet het wel een ervaring zijn!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
709
149
43
Harrie Beekmans zei:
Ha, naamgenoot! Nou ja, bijna dan... :D

Lijkt me toch niks... Zeker in zo'n auto niet. Chauffeur zou nog wel leuk zijn, maar helemaal niemand achter het stuur lijkt me niks. En zelf rijden is in zo'n auto natuurlijk ook geen straf! :greetz:

Wel handig als je gedronken hebt ;)
 
11 dec 2012
256
0
0
Metalfreak zei:
Wel handig als je gedronken hebt ;)
Tsja... Dan wel! Maar een chauffeur ook... :p
Ik reed pas in een Volvo V60 D5 AWD (full options) met adaptieve cruisecontrol en nog wat andere van dat soort gadgets. Niks voor mij, je hoeft alleen nog maar (soms) te remmen, dat doet hij ook al zelf eigenlijk... Precies genoeg gas geven, dat doet hij ook al zelf. Wel lekker om mee van Veghel naar Rotterdam te rijden zoals ik deed, maar het heeft niks meer met autorijden te maken... Als ik dan gedronken zou hebben zou mijn zoon van 12 ook kunnen rijden bij wijze van spreken... :smerig: :sucks:
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Harrie Beekmans zei:
Niks voor mij, je hoeft alleen nog maar (soms) te remmen, dat doet hij ook al zelf eigenlijk... Precies genoeg gas geven, dat doet hij ook al zelf.

Sja, mensen zijn nou eenmaal slechter in autorijden dan elektronica. :p