Bedankt GPS-10, MLCoolj & Alor

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
656_467_0-bedankt-1-pag-2-3.jpg



Helaas zijn er van die tijden dat andere dingen belangrijker worden in het leven dan een forum of dat je het niet helemaal meer eens kan worden over de richting. Als dit gebeurt kan het leiden tot herbezinning.

Hoe dan ook, GPS-10, Alor en MLcoolj stoppen met hun moderatorschap na jaren lang hart en ziel in Lexusforum te hebben gestoken. GPS-10, Alor en MLcoolj zullen nog wel op het forum meedoen als gebruiker. Dus wie nog vragen heeft kan altijd bij hen terecht. MLCoolj heeft aangegeven dat hij niet helemaal weg gaat, hij wilt graag nog wat helpen met het plaatsen van het nieuws, maar niet meer als moderator.

GPS-10, Alor en MLCoolj, via deze weg wil ik jullie bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben voor Lexusforum en alles wat jullie voor deze gemeenschap hebben betekend. Jongens, bedankt!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
wat is er gebeurd ? word het forum gesplitst ? bedoel je dat met een andere richting ?
wat er ook gebeurd is het is jammer , deze heren zijn altijd erg behulpzaam geweest en hebben veel kennis en hulpvaardigheid
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Zal wss niks zijn en als ze er wel wat over kwijt willen dan horen we het wel.
Niet van belang...thanks anyhow guys:thumbsup::thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nee hoor geen ruzie of zo. Gewoon tot de conclusie gekomen dat we andere dingen willen. Een andere richting was meer bedoeld als aan te geven dat zij zich minder met Lexusforum gaan bezig houden. (Ik heb de tekst ondertussen aangepast) Niet een ander forum beginnen.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Geen dank Hube, heb het altijd graag en met overtuiging gedaan (met zo af en toe wat vallen en opstaan) :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:D Ik hoop nog veel advies van je te mogen lezen.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Dames,

Ik wist niet dat jullie iets betekent hadden voor het forum, maar ik sluit me nergens bij aan....

Zoals een groot man uit de geschiedenis ooit gezegd zou kunnen hebben (Joda was zijn naam volgens mij):


"Van het forum was het een genoegen mij digitaal u gekend als groot dictator te hebben."





Vertaling;

Het was mij een groot genoegen u digitaal gekend te hebben als dictator van het forum
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
839
1
447
63
ik heb van alledrie de heren advies genoten danwel gebruik mogen maken van hun diensten als moderator waardoor ik me "thuis" voel op het forum en niet het minste: waardevolle informatie om mijn eerste Lexus te kopen. Ik hoop jullie een keer in het echie een handje te mogen schudden op een meet :p
 
  • Leuk
Waarderingen: mlcoolj

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Gelukkig niet, was een hele klus om nog te begrijpen wat ik getypt had.....
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Haha geen dank Hube was fun while doing it! En voor de rest van de gebruikers, we zijn weer stervelingen, don't kill us please we're one of you now!! :)
 
  • Leuk
Waarderingen: micdee