Besteld en afleveren

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
In navolging van het topic levertijden en Tsunami wil ik toch even een ander topic openen wat niets met de Tsunami te maken heeft.

Misschien leuk/handig om in kaart te brengen wanneer je de auto hebt besteld, prognose aflevering en daadwerkelijke aflevering.

Me:
Lexus Amsterdam.

Zwarte Pro.
besteld: 15-11-10
prognose:
1. 1e week maart
2. 21-03-11
3. volgende week ergens? Bevestiging is nu 1 april. Ik denk dat het een grap is.

Update:
Heb mijn CT opgezocht in het rijklaarcentrum. Hij is er dus......
Maar begin steeds meer mijn twijfels te krijgen over de geloofwaardigheid van mijn dealer.
Er is geen planning op het RKC en helemaal niet om op korte termijn mijn auto klaar te krijgen. Welke wel is toegezegd door de verkoper.
Velgen zijn nog niet besteld bij importeur. En ga zo maar door.
Wel zeggen dat er spoed achter word gezet en het vervelend vinden, maar geen acties.
TJA, ach waarom zou je? De order is al binnen en de auto verkoopt zichzelf.
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Gefeliciteerd met je aanwinst! Hij ziet er echt prachtig uit. Ik was degene die er kwijlend naar zat te kijken ;)
 

jwi

Nieuw hier
2 mrt 2011
5
0
0
Zwarte Business Line
Besteld 15-11-2010
Verwacht bij Louwman Rotterdam rond 20-03-2011
Vandaag, 28-03-2011, gebeld dat auto 01-04-2011 (geen grap) wordt afgeleverd.
Met dank aan ALD Automotive (leasemij), oude contract loopt nog t/m 19-04-2011.
 

Lexus4all

Actief
15 feb 2011
111
1
0
Besteld en afleveren

Business Line Pro met opties
Besteld ergens rond 21-11-2010
Verwacht bij Louwman Amersfoort 11-04-2011
Aflevering een week later
 

Jackcriss

Nieuw hier
21 dec 2010
9
0
0
Jippie, ik mag hem morgen om 10 uur ophalen.
Dark granite-zwart stoffen bekleding-business line-navigatie.
Net alvast even langs de garage gereden en hij staat al keurig onder een mooi kleed te wachten.
:D :) :mrgreen:
 

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
@Jackcriss & Audiophile: heel veel plezier morgen! Ben benieuwd naar de eerste rij ervaringen en foto's
:)
@Postbuz: 23 Maart besteld en levering 2e helft van April? Dat is een maand levertijd! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
@Postbuz: 23 Maart besteld en levering 2e helft van April? Dat is een maand levertijd! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Wilde deze uitvoering en vroeg de dealer of er nog een ongeclaimd exemplaar op de boot naar Zeebrugge onderweg was. Dit bleek zo te zijn alleen zat er extra ACC/PCS en Performance dampers op. Tot elkaar gekomen over de meerprijs. Had geen zin om de volgende levering (juni?) af te wachten. :)
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Audiophile zei:
Nou, morgen om 16.00 uur is het dan eindelijk zo ver voor mij. :rulez:
Spannend man! Succes met de laatste uurtjes :D


postbuz zei:
@Postbuz: 23 Maart besteld en levering 2e helft van April? Dat is een maand levertijd! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Wilde deze uitvoering en vroeg de dealer of er nog een ongeclaimd exemplaar op de boot naar Zeebrugge onderweg was. Dit bleek zo te zijn alleen zat er extra ACC/PCS en Performance dampers op. Tot elkaar gekomen over de meerprijs. Had geen zin om de volgende levering (juni?) af te wachten. :)

Sweeeet! Dus dat is gewoon minder dan 2 weken wachten... Doet pijn aan m'n hart dat ik bijna 6 maanden moest wachten ;)
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Nou dan eindelijk de sleutels in ontvangst genomen en de eerste 35 kilometer in de file doorgebracht.

Mooi tijd om een beetje te spelen in de auto. De navigatie moet ik nog even goed doornemen, vind het scherm erg druk en soms onlogisch. Maar dat is misschien een kwestie van wennen.

Auto is lekker stil........ook mede door de file haha. Kan er verder nog weinig van zeggen. Maar eerste indruk TOP.

Wel ff gestopt om te roken.... Nooit in de auto .......gelijk wat foto's kunnen maken...

Een keer kijken voor een verlagingsset. Vind de gaten toch wel iets te groot.

C360_2011-03-30 18-03-31.jpg
 

Bijlagen

  • C360_2011-03-30 18-02-58.jpg
    C360_2011-03-30 18-02-58.jpg
    397,4 KB · Weergaven: 51
  • C360_2011-03-30 18-02-42.jpg
    C360_2011-03-30 18-02-42.jpg
    322 KB · Weergaven: 47

Suxel

Hoort erbij
22 jan 2011
80
0
0
Wow, wat een beauty! Mooie velgen btw, ik wist niet dat je die erbij kon bestellen. Ik wens je veel plezierige en veilige kilometers!
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Alor zei:
wow mooi hoor :rulez: eerste keer dat ik hem in het zwart zie :worship:

Jah was voor mij ook een verrassing, daarvoor bijna in elke kleur gezien. Dit was voor mij ook de eerste keer dat ik een zwarte zag. haha. En het bevalt me uitstekend.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Fijn dat je ook een foto hebt geplaatst van de Carbon inleg. Ik was er al een hele tijd naar op zoek. Ik heb mijn Ct200h. Momenteel besteld met dezelfde carbon inleg. Echter ben ik nog altijd aan het twijfelen over de Bamboe. Daarvan heb ik echter helaas nog geen real life foto's gezien.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Zo,

Nu er weer inmiddels 400 kilometer op de teller staat heb ik een goede indruk van de auto.

En bedankt voor de reacties..... de velgen zijn niet orgineel Lexus. Maar een after markt velg.

Alle positieve punten die kennen we inmiddels.....goede zit, stil etc etc.

Toch wat kleine minpuntjes....
- De armleuning van de deur had hoger mogen wezen.
- je rechterarm leunt op het harde plastic waar de bekerhouders zitten.
- ik vind dat de buitenspiegels trillen. Ik weet niet of anderen hier ook last van hebben?
- de navigatie......tja....ik weet het niet....ik vind m erg omslachtig. Postcode kun je invoeren. Maar dan weer niet de letters. Je moet dan alsnog de straatnaam weten. En als je meerdere adressen invoert dan berekend hij niet zelf de kortste en voordeligste route......echt een gemiste kans. vooral als je een auto produceert die op zuinigheid is berust.
-grootste irritatie punt vind ik toch wel dat bij mijn werktelefoon Nokia 6303 Classic dat het systeem niet de contacten kan synchroniseren!!!! WHAAAAA erg balen.

Heb problemen gehad dat de hij de nummers niet meer kon vinden op de USB.

Heb daarom ook meteen deze USB stick gekocht.
http://dynabyte.nl/artikel/7125100/LaCie_MosKeyto_8_GB

En het klepje kan weer dicht!!!!

Bluetooth audio streaming met HTC desire HD werkt ook goed.

Maar overall ben ik super happy met mijn CT
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Alor zei:
Bas36 zei:
Fijn dat je ook een foto hebt geplaatst van de Carbon inleg. Ik was er al een hele tijd naar op zoek. Ik heb mijn Ct200h. Momenteel besteld met dezelfde carbon inleg. Echter ben ik nog altijd aan het twijfelen over de Bamboe. Daarvan heb ik echter helaas nog geen real life foto's gezien.

http://www.clublexus.com/forums/ct-200h ... ersey.html
ff scrollen en je ziet de bamboe.


Thanks, ik had deze nog niet gevonden. Nu is het alleen nog moeilijker geworden :neutral:
Ik moet zeggen dat ik de Bamboe er toch wel erg mooi uit vind zien. Maar de Carbon is besteld, toch maar wijzigen denk ik zo.