blacklight/led

Tailyn

Nieuw hier
5 sep 2011
9
0
0
Het viel me onderweg naar Parijs voor het eerst op dat er ook twee led lichtjes centraal boven de middenconsole zitten, naast de standaard verlichting. Deze staan eigenlijk altijd aan en verlichten de koffiehouders, zonder dat de bestuurder last heeft van verlichting.

Is er een mogelijkheid deze uit te zetten?

En doen ze het allebei? Aangezien bij mij vanaf het begin alleen het ledje aan de kant van de bijrijder het heeft gedaan.
 

danidude

Hoort erbij
26 mrt 2011
39
0
0
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij horen ze het gewoon allebei te doen. Vindt het zelf wel leuk dat als er op sportstand gereden wordt de kleur ook wordt aangepast van blauw naar rood (het licht bij je voeten wordt volgens mij niet aangepast).
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
Het klopt dat deze led lichtjes altijd branden. Uiteraard zie je hier overdag niets van maar zodra het donker wordt vind ik het wel een mooie toevoeging aan het interieur.

Voor wat betreft de 2 ledjes. De led aan de kant van de bijrijder is blauw en de led aan de kant van de bestuurder is rood. Zodra je gaat switchen van Eco/Normal naar Sport zul je zien dat het blauwe ledje (bijrijders zijde) uit gaat en de rode (bestuurders zijde) gaat branden.

Ik heb echter geen idee of je deze daadwerkelijk volledig kan uitschakelen.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Tailyn zei:
Is er een mogelijkheid deze uit te zetten?

De altijd even handige Handleiding zegt dat "Verlichting bekerhouders Aan Uit" valt onder de "Instellingen die kunnen worden gewijzigd door een Lexus-dealer of erkende reparateur". Ik weet niet waarom het "Verlichting bekerhouders" heet, maar dat zijn ze wel volgens de dealer.