D-Per4mance - IS200 (update P1)

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
D-Per4mance zei:
Auto is geheel standaard gekocht bij Lexus Koln (D) en was afkomstig van de eerste eigenaar, bouwjaar 1917(!). Bij aanschaf stonden er pas 56500km op de teller.


Bedoel je nu de vorige eigenaar of de wagen zelf :p
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Netjes, man! Succes ermee. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. Je civic schept verwachtingen ;)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
blue-eyes zei:
[quote="D-Per4mance":n3pkmye5]
Auto is geheel standaard gekocht bij Lexus Koln (D) en was afkomstig van de eerste eigenaar, bouwjaar 1917(!). Bij aanschaf stonden er pas 56500km op de teller.


Bedoel je nu de vorige eigenaar of de wagen zelf :p[/quote:n3pkmye5]

Ik hoop van eigenaar, met gezegde "never to old to kick ass" :D :D
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
j2jedi zei:
Netjes, man! Succes ermee. Ben benieuwd wat je allemaal gaat doen. Je civic schept verwachtingen ;)

Wing eraf en iets andere velgen en je hebt een prima beeld hoe ik de IS wil hebben. Ben er nog niet precies uit welke velgen ik op het verlanglijstje ga zetten. Twijfel tussen Volk TE37's (Rota Grid of Varrstoens mag ook), Work Emotion CR-Kai's (Rota Torque) of Enkei RPF-1's.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ahhh, een oud-bekende Altezza...mooi is ie, he? Die spoiler en velgen mogen van mij ook anders.
Mooi beeld, ben benieuwd. Keep us updated.
:)

Ik wil mijn koplampen ook zwart hebben, andere velgen en nog wat spul. Eerst maar eens beginnen met op kenteken zetten. Doe gelijk al een paar mods om door de keuring te komen straks.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Heb deze week ook al wat spulletjes besteld/gekocht voor de IS. Geen echte schokkende dingen.
-Zwarte hitte bestendige lak om de koplampen om te tjoenen naar black housings (zoalos op die grijze altezza op de vorige pagina)
-Zwarte Semigloss lak om de grille en het rooster in de bumper zwart te maken
-Pasvorm mattenset besteld.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Nice! :)
Ga je de oven-methode gebruiken? Heb dat nog nooit gedaan, maar wel al zo vaak een how-to gelezen daarover.
Vind het toch wel spannend om te doen, zeker met nieuwe koplampen. Dus denk dat ik maar eerst ga oefenen op mijn oude koplampen.

EDIT:
Is de BC-coilover group buy niet iets voor jou?
viewtopic.php?f=37&t=2340&p=39743#p39743
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
BC Racing setje staat zeker nog op het verlanglijstje, maar nu nog even niet... Even van de aankoop van de IS bijkomen. Moet ook nog een setje winterslofjes hebben en dan is het budget er echt ff doorheen voor nu. Komende winter even doorrijden en dan na de winter eens beginnen wat serieuze mod's bij elkaar te sparen.

Wel voor de winter nog even een setje Xenonlampen erin, want de OEM halogeen lampen zijn leuk als sfeerverlichting tijdens een romantisch diner, maar om wat mee te zien zijn die twee waxinelichtjes waardeloos...

Heeft iemand toevallig foto's van Xenon in de OEM koplampen? Ben benieuwd hoe het lichtbeeld en de lichtopbrengst is.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ik heb er eigenlijk geen foto van maar ik ben nu van xenon naar halogeen gegaan voor de apk maar er zit wel een verschil tussen de opbrengst, met xenon was het wel beter!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:rulez: Heel mooi! Vraag mij af of je een witte op een zonnige dag goed krijgt :p
 

Lexus-dzjino

Actief
23 okt 2011
353
0
0
Mooie foto,s!! wagen ziet er goed uit! zie ik het goed en heb je ook al winterbanden onder je lexus??
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nice! kijk eens bij Lince hier op het forum voor je xenon.. hij heeft xenon setjes voor een leuk prijsje Ik rij er al bijna een jaar mee en het bevalt prima.. heb wel voor de winter 4300K erin gedaan... warmer licht en je ziet beter.. voor de zomer gebruik ik 6000K
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ziet er netjes uit :rulez: Soms vind ik het wel jammer om een zwarte auto te hebben, elke foto wordt donker en alles in en op de lak zie je... Maar goed, iemand moet 'm rijden :p