Hi, ik zal mijzelf even voorstellen hier.
Ik ben Arie Nap (nickname: DaWaN) en ben in het bezit van een groene (6R3) Lexus IS200 Sport uit 1999.
Auto heeft 250.000 gelopen, heeft een handbak en is uitgerust met het optionele Torsen LSD.
Foto'tje:
Mijn auto historie:
-Daihatsu Charade 1.3 (2x)
-Honda Civic 1.6 VTEC
-Mazda MX-5 NB 1.8 (nog steeds in bezit en wordt op dit moment 'gerestaureerd')
Mijn hobby is een beetje circuitrijden. Ik vind het leuk om met auto's op de limiet te rijden. Op dit moment heb ik een MX-5 die ik voor het circuit wil gaan gebruiken.
Ik heb de Lexus aangeschaft omdat ik op de Nordschleife een oliespoor ben tegengekomen met de Civic... Die auto was niet meer te redden.
Ik wou graag een praktische, betrouwbare Japanse auto met 4 deuren en enige performance. Achterwielaandrijving zou een pluspunt zijn.
Toen ik erachter kwam dat er IS200's geleverd waren met een optioneel LSD ben ik daar naar opzoek gegaan en heb ik deze IS200 gekocht.
Verbruik vind ik niet zo'n ramp met mijn beperkte 10.000km/jaar.
De IS200 bevalt tot nu toe prima, alleen is 155PK op 1300kg toch wel een stapje terug t.o.v. 130PK op 900kg. Aan de andere kant is achterwielaandrijving met een LSD wel een feest op iedere rotonde uiteraard ! Ook het comfort is vele malen beter t.o.v. de Honda.
Ik heb ook meteen een vraag voor jullie, ik heb in november al een klein slippertje met de auto gehad en daarbij mijn koplampunit kapot gereden. Nu heb ik de dealer gemaild voor een koplampunit, maar die moeten 400 euro kosten. Nu vind ik 400 euro nogal veel geld voor een koplampunit, maar ik heb nog geen succes gehad bij Nederlandse slopers via onderdelenlijn.nl.. Engelse koplampen kan ik wel aankomen, maar ik vrees dat het lichtbeeld niet klopt. Iemand hier nog een suggestie die geen 400 euro hoeft te kosten ?
Ik ben Arie Nap (nickname: DaWaN) en ben in het bezit van een groene (6R3) Lexus IS200 Sport uit 1999.
Auto heeft 250.000 gelopen, heeft een handbak en is uitgerust met het optionele Torsen LSD.
Foto'tje:
Mijn auto historie:
-Daihatsu Charade 1.3 (2x)
-Honda Civic 1.6 VTEC
-Mazda MX-5 NB 1.8 (nog steeds in bezit en wordt op dit moment 'gerestaureerd')
Mijn hobby is een beetje circuitrijden. Ik vind het leuk om met auto's op de limiet te rijden. Op dit moment heb ik een MX-5 die ik voor het circuit wil gaan gebruiken.
Ik heb de Lexus aangeschaft omdat ik op de Nordschleife een oliespoor ben tegengekomen met de Civic... Die auto was niet meer te redden.
Ik wou graag een praktische, betrouwbare Japanse auto met 4 deuren en enige performance. Achterwielaandrijving zou een pluspunt zijn.
Toen ik erachter kwam dat er IS200's geleverd waren met een optioneel LSD ben ik daar naar opzoek gegaan en heb ik deze IS200 gekocht.
Verbruik vind ik niet zo'n ramp met mijn beperkte 10.000km/jaar.
De IS200 bevalt tot nu toe prima, alleen is 155PK op 1300kg toch wel een stapje terug t.o.v. 130PK op 900kg. Aan de andere kant is achterwielaandrijving met een LSD wel een feest op iedere rotonde uiteraard ! Ook het comfort is vele malen beter t.o.v. de Honda.
Ik heb ook meteen een vraag voor jullie, ik heb in november al een klein slippertje met de auto gehad en daarbij mijn koplampunit kapot gereden. Nu heb ik de dealer gemaild voor een koplampunit, maar die moeten 400 euro kosten. Nu vind ik 400 euro nogal veel geld voor een koplampunit, maar ik heb nog geen succes gehad bij Nederlandse slopers via onderdelenlijn.nl.. Engelse koplampen kan ik wel aankomen, maar ik vrees dat het lichtbeeld niet klopt. Iemand hier nog een suggestie die geen 400 euro hoeft te kosten ?