De raarste vraag die je ooit over je auto hebt gehad...

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Met name als je je auto "anders dan anders" maakt krijg je nog wel eens rare vragen over je auto. Ben benieuwd naar die van jullie. Greepje uit degene die ik heb gehad:

merendeel met de Civic (zwaar verlaagd)
-Hoe kom jij de straat uit?
-is dat een ferrari? (ding was rood)
-Wat is dat voor provincie? (nurburgring sticker)
-Wanneer ga je tjoeningbumpers op je auto zetten? (En ik maar proberen het beschaafd te houden met lipjes etc)
-Heb je schade gehad? (zwarte motorkap)
-Mooie auto, maar wel jammer van die halfords achterlichten (guess met welke auto dat was...)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Even maar uit dit topic:
viewtopic.php?f=19&t=2053&p=34101&hilit=nep+mercedes#p34056

Laatst werd ik aangesproken bij de Supermarkt door een oudere vrouw. Die vroeg wat voor auto ik had. Mijn eerste reactie was om maar te zeggen, het staat op de achterkant en u kijkt erna mevrouw. Echter hield ik mijn mond en vertelde haar dat het een Lexus was. Daarna kwam de volgende opmerking: "Oh, dat is zo'n Chinese nep Mercedes!". Wow, die zag ik niet aankomen. Ze ging door dat haar man een "echte" Mercedes had, een E-klasse (weliswaar uit 1996). Ik heb haar maar gefeliciteerd en ook geen opmerking gemaakt over dat lelijke oude doosje waar ze uit stapte....

Dit is toch wel het vaagste wat mij overkomen is.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hou je in.......hou je in...... oei zo'n inkoppertje :D :D




Ik krijg nooit rare vragen over mijn wagen, of ik vind geen enkele vraag raar.
Misschien komt het nog?

Wellicht de vraag van een ander forumgenoot, of de pijp nog rookte (voor de duidelijkheid, het ging over beide uitlaten).
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Met mijn vorige wagen (Honda Accord) aan de kant gezet door de douane..... "Goeie dag meneer, diesel controle om te kijken je niet op rode diesel rijd.....Kan je het tankklepje even openen aub......" :neutral:
Ik:"Meneer, dit is een benzine, geen diesel..... Dit model kan je in Belgi? niet in diesel krijgen."
Na kontrole van de papieren moesten ze mij wel laten vertrekken :hi:

Met de airride krijg ik ook vele vragen van "Hoe kan je daar nu mee rijden, daarmee geraak je toch niet over vluchtheuvels??"
Ik:"Bwa, dat lukt wel aardig" In sommige gevallen zet ik hem omhoog met meestal als reactie :O en vinden ze het fantastisch.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Vraag was het niet zo zeer, maar meer een opmerking.

"Best goed gedaan man!!! Lijkt net een echte R32, wat heb je er allemaal aangedaan??"

Ik: " uhmmm alleen gas in laten bouwen, voor de rest is het een echte .. R32"

Ohh en over de Audi krijg ik de laatste tijd vaak de vraag: Was ie verzekerd???
(Nee joh, ik rij onverzekerd rond... lekker goedkoop)
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Foto-MZ7FBTL4.jpg

dit is mijn vorige wagen
we waren bij automaxx summerfest en toen kreeg ik de vraag of die witte kadet ff aan de kant kon worden gezet :(
ik had alles verwacht maar een kadet?????????
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Allee, ne Kadet..........iedereen kan toch zien dat het een Deawoo Nexia is zekers..... :p

Sorry kon het niet laten :mrgreen:


Ja Opel is idd populair, van mijn Accord dachten ze ook 1ne aan een Omega :X
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
JDM stuur (rechts)

Rijdt dat niet moeilijk, kun je zo wel rijden. Eehm in Engeland kunnen ze het toch ook?

Mag dat wel in Nederland? Hoe de F... kom ik anders aan een Nederlands kenteken.
Heb je al eens goed naar geldtransport gekeken. of naar de straatvegers??

Daarna zeggen ze ineens van het rijdt vast wel heel goed :roll:

Eerst was het nog moeilijk en mocht het eventueel niet.

In het donker is het vaak een E classe.
 

A.S. Motorsport

Hoort erbij
14 mrt 2012
73
1
0
Krijg genoeg vragen er over zeker op meetings,
Is dat een BMW komt wel eens voor denk ook een paar keer Lexus gehoord te hebben,
Mercedes ook al paar keer.

Keer bij een Honda dealer kon de verkoper hem niet eens identificeren
facepalmsmiley1ti3.gif


Rij een Honda Legend :p
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
snelle gebakjes die Legends... weet nog toen ik achter jullie bij de stoplichten stond, Nathanael...
 

A.S. Motorsport

Hoort erbij
14 mrt 2012
73
1
0
inderdaad maar... geen 2.5 inch uitlaat een, sri, vergroot spruitstuk en ecu :p
Al heb hij nog steeds meer koppel onder in :S