dochter's IS 200

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hallo lotgenoten, RedBaron hier; mijn dochter moest oktober j.l. overstappen naar de hogeschool in Antwerpen en haar IS 200 sportcross mag niet mee; is gewoon te zonde! De auto heeft pas 61000km gelopen, is echt vlamnieuw en voorzien van elke denkbare optie, Ik zou graag willen dat een echte Lexusfan hem overneemt, Hij is zilvergrijs met zwart leer,handgeschakeld, van juni 2003 en altijd bij Lexus onderhouden. Alle documenten en carpass erbij. De auto is privebezit, maar er KAN OP WORDEN INGERUILD en ik kan ook ZWART OP WIT EEN VOL JAAR GARANTIE geven omdat ik een (classic)garage bezit en er van overtuigd ben dat de auto sowieso helemaal top is. De auto staat op Belgisch kenteken.
Wordt voor Belgische geinteresseerden keuringsvrij geleverd. Voor Nederlandse liefhebbers kan ik de auto afleveren waar u maar wilt. U moet zelf even uitzoeken wat de rest-BPM is, want de auto is meer dan 100 maanden oud.
Ik woon in Lanaken, vlakbij Maastricht, en inspectie/proefrit is uiteraard geen probleem. Als u graag een NIEUWE IS 200 SC zou willen hebben: this is as close as you can get. Als u belt of mailt zend ik u fotos of kijk op autoscout of 2e hands.be.
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Stom hoor; als je wil bellen of mailen zal ik jullie wel even die info moeten doorspelen, Tel overdag 003289714213, avonduren 003289718003, GSM 0031623927887, mail redbarongarage@gmail.com.
Als ik een koper vind ga ik stiekem voor een 2e 300 sportcross kijken, want mijn vrouw heeft al 3 deuken opgelopen in onze zwarte 300 sportcross en er sinds februari 32000 km mee gereden(staat nu op 180000 km). Heb tot nu toe achterste remblokjes vervangen en nu is de lamdasonde van de 2e bank aan de beurt. Volgens uitlezing is dat de reden waarom mijn motormanagementlampje brandt. Olieverbruik zo goed als niks; ik stook fullsynth 10W60 in combinatie met een fullsynth additief van Lucas Oils. Dat is trouwens supergoede olie waarvan ik de minerale variant in al mijn historische racers gebruik. Ik heb nu een 300 sportcross op het oog met slechts 42000 km op de
teller, want ik vind de IS 300 nog steeds de beste sportieve allrounder waar ik ooit in gereden heb. De groeten maar weer, goed kerstfeest en veel rijplezier en een goede gezondheid in 2013. RedBaron