" DROOMAUTO"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Op marktplaats staat de volgende advertentie;

LS400, bwjr 1993, op LPG, cardan defect en SLECHTS 95000 km.

Als dit waar is maak mij dan even wakker.

groet

Henny :
 

Iggy

Actief
1 jun 2009
121
0
0
Henny zei:
Op marktplaats staat de volgende advertentie;

LS400, bwjr 1993, op LPG, cardan defect en SLECHTS 95000 km.

Als dit waar is maak mij dan even wakker.

groet

Henny :
Of Jelmer. :wink:

Niet dat ik LPG in een Lexus kan aanraden, beetje slechte ervaring mee.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja dat ken, en ergens over de helft is er een nieuwe teller in gekomen.

... op de mijne staat ook maar 38000km :wink:

Lexus op gas, hard wegrennen, of snel er uit halen voordat het nog meer schade kan aanrichten. :lol:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
mlcoolj zei:
Al wakker Henny? :lol:

Nee niet echt, verbaas mij echter over mensen die dit soort onzin proberen te verkopen

Een LS400 met een defecte cadan.( na 95000 km)
Op LPG, wat niet aan te bevelen is als ik deze forums lees.
Dit alles bij een km. stand van 95000 km, dat is ongeveer 5500 km per jaar, ik gebruik mijn LS enkel in de weekenden en rij al 15000 km per jaar.

Zou degenen die deze advertentie heeft geplaatst nu echt in de veronderstelling zijn dat iemand dit gelooft?
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Tjsa, 'afgelezen' km-stand he :lol: De eerste LS doet het wel redelijk op LPG, maar je moet veel eerder kleppen stellen. En uit ervaring van iemand die LPG LS400's in onderhoud heef,t is de kop na twee keer stellen aan revisie toe.

Een Cardan van een LS gaat bijna NOOIT kapot. Dus hij zal wel aardig wat ervaring hebben + mishandeling. Dan alleen gaat hij stuk. en misschien hebben ze er een keer foute olie in gestopt.

Mocht iemand hem willen,, ik heb nog wel een achterassie liggen :D en anders Jeroen wel
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jelmer: dat was ook het eerste wat ik dacht o_O hoe kan een cardan nou kapot gaan bij 95.000km... bij normaal gebruik zou die zelfs 10x zolang mee moeten gaan. of je moet het echt gaan slopen......
 

stadler

Actief
12 jan 2009
155
3
18
Re:

Re:

tja.......
Heb zo een corvette te koop staan, is natuurlijk in z????r goede staat
Wagen is van '98 en werkelijk nieuw met 27000km op de teller,car-pass bij die deze km aantoond,je moest eens weten wat een belachelijke reactie's je daarop krijgt.
Nu 95000km en cardan kopat lijkt me ook wel sterk,wil alleen maar zeggen dat je een lage km-stand wel eens kan tegenkomen.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Re:

Re:

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, auto's met lage km.standen bestaan echt wel, maar LPG staat gelijk aan veel kilometers of belasting vrije oldtimer, dit laatste is niet van toepassing op een LS uit '93 dus moeten wij er van uitgaan dat de km. stand niet klopt in dit geval
 
Status
Niet open voor verdere reacties.