EMG

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Ik krijg waarsacijnlijk een EMG aan gesmeert van het CBR van 800 eu + een boete van 700 eu ... ik heb wel zo'n hekel aan het CBR.



Dag superchager bye bye ... tot over 2 jaartjes.

Lexter



======
Edit Blue-Eyes: wel netjes blijven kerel ;) Even wat verwijderd.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zoooooo.........


Niet best man... Rijbewijs dan ook kwijt?
Wat heb je gedaan?
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Nou niet veel eigenlijk, 1 x 51 km p uur te hard in Limburg op een B-weg waar 80 de limiet is. ... daar ben ik geflitst van voren door een paal. Jawel dat is nieuw of ik word oud ....Ergens bij Weert heb je 3 palen achter elkaar
En 1 x geflitst of gelasered ( moet ik ff controleren) hier in de woonwijk ook met 51 km te hard.

Om in aanmerking te komen voor die ellendige EMG moet je voldoen aan de volgende feiten:

III. Rijgedrag
1. Gevaarzettend rijgedrag waardoor:
a. andere weggebruikers of obstakels rakelings worden gepasseerd;
b. andere weggebruikers worden klem gereden of de weg wordt afgesneden.
2. Gebrek aan inzicht in risico"s in het verkeer, zoals:
a. onvoldoende anticiperen op het gedrag van andere weggebruikers;
b. niet adequaat reageren op bijzondere verkeerssituaties, zoals filevorming;
c. niet tijdig onderkennen van de invloed van externe factoren, zoals het weer, de toestand van de weg, het tijdstip, de aanwezigheid van scholen, voetgangersoversteekplaatsen, de specifieke eigenschappen en de toestand van het eigen motorrijtuig en van andere voertuigen en van de vervoerde lading, of wegwerkzaamheden, of van interne factoren, zoals het "hand held" bellen, afleiding door audiovisuele middelen of vermoeidheid;
d. uitvoeren van gevaarlijke inhaalmanoeuvres of inhalen nabij voetgangersoversteekplaatsen, waarbij voetgangers duidelijk in gevaar zijn gebracht;
e. met een te hoge snelheid naderen van of inhalen nabij voetgangersoversteekplaatsen of in andere onoverzichtelijke situaties, zoals kruisingen en spoorwegovergangen;
f. aanhouden van, gelet op de snelheid waarmee gereden wordt, een te korte en derhalve onveilige volgafstand;
g. geen rekening houden met de belangen van andere weggebruikers, zoals het:
1. geen gelegenheid geven tot invoegen bij een rijbaanversmalling, na inhalen, vanaf de invoegstrook;
2. blokkeren van doorgangen of dubbel parkeren.
3. Incorrect samenspel met andere verkeersdeelnemers in het verkeer, dat blijkt uit:
a. rijden met een niet aan de snelheid van de overige gelijksoortige verkeersdeelnemers aangepaste snelheid;
b. onnodig remmen en stoppen;
c. snijden: het niet juist afmaken van de inhaalmanoeuvre door te snel en te abrupt naar rechts of naar links te gaan;
d. op te korte afstand volgen van voorliggers;
e. onjuist invoegen of onjuist uitvoegen op autowegen en autosnelwegen;
f. onjuist invoegen of onjuist uitvoegen bij vermindering van het aantal rijstroken.
4. Duidelijk een gedrag tentoonspreiden dat in strijd is met de essentiele verkeersregels en verkeerstekens terzake van:
a. de plaats op de weg, waaronder begrepen spookrijden;
b. het inhalen;
c. het verlenen van voorrang;
d. het naar links of rechts afslaan;
e. het gebruik van lichten en geven van signalen;
f. het rijden op auto(snel)wegen: bijvoorbeeld het rijden op de vluchtstrook of het negeren van het rode kruis boven een rijstrook;
g. het negeren van een rood verkeerslicht;
h. het als bestuurder van een motorrijtuig, niet zijnde een bromfiets, overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 50 km/u of meer op wegen binnen de bebouwde kom;
i. het als bestuurder van een motorrijtuig, niet zijnde een bromfiets, overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 31 km/u of meer op wegen binnen de bebouwde kom bij wegwerkzaamheden;
j. het als bestuurder van een bromfiets overschrijden van de toegestane maximumsnelheid met 31 km/u of meer op wegen binnen de bebouwde kom

i am fucked ..... wie heeft er nog een vriendin met rijbewijs en een diepe rij angst die de klap wil opvangen ?
Take the bullet for 800 eu !!!

's Avonds om 21.00 heb ik nog nooit een flitsagent gezien die alles uitstalt in een woonwijk he.
Jullie wel ?
Ik heb mijn rijbewijs nog wel ben niet staande gehouden dat was kort daarvoor ik heb een vermoeden dat ze me hebben op staan wachten.

Het verslag van de EMG cursus staat op flitservice en is best grappig geschreven.
Je moet met 10 cursisten je verhaal doen net zoals in een AA groep. Iedereen ontkent natuurlijk een wegpiraat te zijn. Terwijl ze ernstige verkeers misdrijven hebben begaan, zoals zwaar bezopen mensen aanrijden, onverzekerd stop signalen negeren van de politie, rijden terwijl de bevoegdheid is ingetrokken.

Een bonte verzameling mensen waar ik straks mag bij aanschuiven en mijn zegje mag doen ....
Ja het klopt dat ik reed 101 km per uur in de bebouwde kom langs een school ja ...
Vraagt de therapeute Astrid: Hoe voelt dat dan Lexter leg dat is uit aan ons ?
Antwoord ik : Nou de throttle harness, sorry ik bedoel de bedrading van de gasklep daar zit een storing dus hij stottert vooral rond de 1500 rpm maar als ie eenmaal voorbij de 3000 rpm dan voelt het intens goed. The full Airide is ongekend fijn in combinatie met automatische transmissie fulloptions luxuary packet en weet u ..... De LS400 zweeft echt vooral rond de 2300 rpm ongeveer 100 km p uur. En dat zalige zachte asfalt hoor je bijna niet wat je nog meer het idee geeft dat je echt zweeft. Als u mij vraagt hoe het voelt om in een LS te rijden dan heb ik meerdere sessies nodig. Want anders komen de andere wegmisbuikers niet aan het woord en ik ben toch wel benieuwd wat de volgende beeldschone kandidate naast mij heeft gedaan om de eer te mogen vullen om hier aanwezig te zijn voor ons en voor u.


:worship:
 

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
Je moet dus 800 eu betalen om 3 dagen in die therapie te hangen van 9.30 - 16.30

Te laat komen is er niet bij dat kost je iedere keer 260 eu
Dus iedereen rijd door rood over het fietspad om er op tijd te geraken ...

zijn er nog EMG vrienden hier ?

Ik voel me ook meteen alcoholist door dit gezeur en ik drink nooit.

:X
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
WOW!

Spijt me dat te horen Lexter! Wel balen zeg! Woon te ver van Limboland om je te kunnen helpen....
 

Niels_D

Heel actief
27 mrt 2012
860
10
18
Lexter zei:
hier in de woonwijk ook met 51 km te hard.

Nou als je zo rijdt dan heb je het dik verdiend ;)
En daar is een technisch probleem noch de 21:00 's avonds mijn inziens geen excuus voor.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Sorry Lexter, ik weet dat het zuur us, maar ben het wel eens met Niels. Als er iets was gebeurt dan had je wel misschien gezegd "had ik me toch aan de snelheid gehouden". Ik ben je niet aan he bashen maar ik geef mijn mening hoe ik het zie.

Volgende keer beter...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.