En wie ben ik?

Furfurt

Nieuw hier
12 apr 2011
18
0
0
Hallo Lexus fanaten,

Begin deze maand heb ik mijn nieuwe Lexus CT 200h besteld. En wel in de Luxury uitvoering, ik MOET gewoon die Mark Levinson audio hebben. De andere reden voor de CT met Luxury uitvoering zijn de lederen bekleding, Navi en de 17inch wielen.

Helaas hebben ze dan de donker getinte achterruiten van het Luxury pakket gehaald, maar die laat ik after market als nog tinten.

De kleur is Dark Opal, een super mooie kleur vooral wanneer de zon er op schijnt. En ik heb voor Ivory leer gekozen, wat samen met de kleur een sjieke uitstraling zal hebben. Het glazen schuif-/kanteldak zal met mooi weer altijd open zijn!

Een andere reden voor de CT is dat het eindelijk een mooie Hybride auto is, waar mensen naar zullen omkijken omdat hij mooi is en niet omdat het WEER een Prius is. Met mijn 60.000km per jaar gemiddelde ben ik ook zeer blij met een automaat, want ik rijd van die 60.000km per jaar ongeveer 40.000km in de file ;) .

Ik kijk al een tijdje rond op het forum, maar sinds ik ook een Lexus heb besteld vind ik dat ik ook lid mag worden. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de uitstraling van de website, de updates en de gemoedelijke sfeer van de posters.

Gr, Martijn Vervoort
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier! Nog een lexus fanaat erbij... hoop dat je veel plezier hebt van je CT
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus forum, succes met wachten en alvast veel plezier met je CT
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom en veel plezier met je ct! tenmisnte.. nog even geduld! :D