Erwin&Rowena stellen zich voor

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
Hoi, wij zijn Erwin&Rowena. Beide groot fan van mooie wagens ! :) Vooral de Japanners !
Ik Erwin ben al sinds mijn vader Toyota rijdt ( 1993 ) groot Toyota-fan. Mijn eerste auto ( 10 jaar geleden ) werd geen Toyota. Maar werd een Suzuki Swift GTI ( 1989 )
Deze auto kwam op mijn pad en heeft mij heel veel plezier gegeven ! :) Wat een dingetje ! Toen werd het toch echt tijd voor een Toyota, ik vond een Toyota Corolla GTSi ( 1996 )
Echt een model met alles er op en er aan, geweldige wagen super betrouwbaar en heeft me echt nog nooit in de steek gelaten ! Ik had het Toyota virus nu echt te pakken ! Na jaren heerlijk gereden te hebben in deze Corolla was het tijd voor wat nieuwers, ik heb toen de auto gekocht die ik nog steeds in bezit heb. Een Toyota Corolla T-Sport ( 2002 ) wat een beest ! Wederom een Corolla met alles er op en er aan. Nog steeds elke dag plezier van ! Vorig jaar verkocht een familie lid haar BMW 323i Coupe individual ( 1996 ) echt een geweldig ding ! Paar keer in gereden en ben best gevallen voor de charmes van BMW.. ( vooral de achterwielaandrijving heeft mijn hart gestolen ) Ik heb de BMW overgenomen en dit werd Rowena haar eerste auto ! Een dik jaar veel plezier van gehad en had hem nog best langer willen houden !
Mijn plan was om over een tijd op zoek te gaan naar een Lexus IS. ( de 1e generatie ) al sinds hij vanaf '99 in de showroom heeft gestaan was ik verliefd op deze wagen.
Het interieur is zooo geweldig ! etc etc. Mijn plan was om hier naar te gaan zoeken met een jaartje of 2 / 3. Af en toe natuurlijk wel eens kijken op Marktplaats etc. en ze worden schaarser.
En dan had ik ook ??n vereiste.. het moest en het zou een "Sport" zijn (LSD). die zag ik al helemaal niet !
Tot vorige week, daar stond hij.. een IS200 Sport... Pff. en nu ?
Weg die BMW en we halen de IS200 op ! Rowena verliefd, ik verliefd... Over 2 weken halen we hem op, we hebben een inruil deal met de BMW. Maar proberen hem in deze 2 week toch nog los te verkopen. Alles wat we meer krijgen dan de handelaar ons biedt is mooi meegenomen :)

De IS200 heeft best wat werk, maar dat vind ik alleen maar leuk :) als we hem hebben opgehaald zal ik gelijk foto's plaatsen ! :)

Groeten Erwin&Rowena

Foto's van de Corolla GTSi

P1040379.JPG


P1040389.JPG


DSC07139.JPG


DSC07144.JPG


Foto's van de Corolla T-Sport

DSC00567.JPG


DSC00573.JPG


Foto's van de BMW ( ik hoop niet dat ik jullie forum hiermee vervuil ! ;) )

DSC00625.jpg


DSC00657.jpg


DSC00641hi.JPG


DSC01085.jpg
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom Erwin en Rowena
Leuke lijst auto's en de BMW ziet er keurig uit en 2 deuren :rulez:

heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst en succes met het werk :rulez: binnenkort een mini meet de gelegenheid om mede 1 gen IS te ontmoeten
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom Erwin en Rowena op het lexusforum
Gaat je zeker niet tegenvallen vooral de kenmerkende kilometerteller 😃
En de bult in de motorkap.
En zoals SC400nl schrijft, binnenkort een mini meet dus jullie zijn van harte welkom 👍🏻
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
Hopen dat ik dit weekend de BMW heb verkocht, dan kan ik de 200 eindelijk ophalen ! :)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
En nu een kleuren foto :thumbsup: maar denk niet dat de lakkleur veranderd
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.399
224
63
En nu een kleuren foto :thumbsup: maar denk niet dat de lakkleur veranderd

Jawel ! Er zit wat champagne doorheen, erg gaaf ! Alleen heeft de vorige eigenaar.. een smurven fetisch oid... hij heeft de remklauwen smurfblauw gemaakt...
Dus als ik een kleurenfoto plaats dan 'ff zonder dat je de klauwen ziet ;)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
IMG_1444.JPG IMG_1215.jpg IMG_2331.jpg

die middelste is van een blauwe SC400 , heb serieus overwogen om ze ook blauw te maken