ErwinIS200 zijn OEM+ Project-topic ( IS200 TTE Compressor )

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Okey, de kogel is door de kerk ! Ik heb een offerte geaccepteerd voor het spuiten van diverse delen van mijn liefje ! :)

Wat gaat er gebeuren :

Motorkap zit een beginnend roest plekje op, deze wordt glad gemaakt en gespoten.

Spatbord, op de linkerkant heb ik schade. Wordt netjes gemaakt en gespoten ( nieuwe knipperlichten besteld om het af te maken ) ( links en rechts worden gespoten )

Voorbumper wordt vervangen door de variant met uitsparingen voor de koplampsproeiers, deze wordt strak gemaakt en gespoten.

Elegant lip voor wordt gespoten en deze monteer ik zelf op de voorbumper.

Achterbumper zitten diepe krassen op, deze wordt strak gemaakt en gespoten.

Elegant lip achter wordt gespoten en deze monteer ik zelf op de achterbumper

Kofferklep, hiervoor heb ik eentje liggen met een vrij zeldzame spoiler. Deze wordt strak gemaakt en gespoten. ( Nieuw Lexus logo erop, en alle rubbers en schroefjes ga ik vervangen ) OEM Toyota en heb niet OEM ;-) nieuwe kentekenverlichting besteld met LED

Elegant sideskirts worden gespoten, en deze monteer ik zelf.

Spiegelkappen zit steenslag op, deze worden ook gespoten.

Sport Grill, wordt ook gespoten. ( hiervan heeft het sport logo z'n beste tijd gehad ) hiervoor heb ik ook al een nieuwe liggen :)

Ik ga zelf de koplampsproeiers installeren. ( hiervoor heb ik alle delen al in huis, schroefjes en clipjes nieuw OEM Toyota )

De Elegant kit ga ik zelf monteren met OEM Toyota onderdelen. Deze heb ik allemaal al in huis. Alle clipjes en schroefjes nieuw.
De sideskirts worden gemonteerd met de clips van Figs Engineering ( 1 op 1 kopie van OEM Toyota ) dan ben ik er in ieder geval zeker van dat ze blijven hangen ;-)

Dit alles gaat gebeuren in week 21 en 22.

Ik houdt jullie op de hoogte ! :)
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Pfff, je steekt er wel een hoop tijd en geld in zeg!

Tzjah.. hobby ! ;-) ik ben gewoon nog nooit zo tevreden geweest over een auto. En wil deze ook lang houden. Grote kans dat deze over een paar jaar alleen in het voorjaar buiten komt zeg maar.

Enne vanavond kijk ik voor je banden !
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Okey, de kogel is door de kerk ! Ik heb een offerte geaccepteerd voor het spuiten van diverse delen van mijn liefje ! :)

Wat gaat er gebeuren :

Motorkap zit een beginnend roest plekje op, deze wordt glad gemaakt en gespoten.

Spatbord, op de linkerkant heb ik schade. Wordt netjes gemaakt en gespoten ( nieuwe knipperlichten besteld om het af te maken ) ( links en rechts worden gespoten )

Voorbumper wordt vervangen door de variant met uitsparingen voor de koplampsproeiers, deze wordt strak gemaakt en gespoten.

Elegant lip voor wordt gespoten en deze monteer ik zelf op de voorbumper.

Achterbumper zitten diepe krassen op, deze wordt strak gemaakt en gespoten.

Elegant lip achter wordt gespoten en deze monteer ik zelf op de achterbumper

Kofferklep, hiervoor heb ik eentje liggen met een vrij zeldzame spoiler. Deze wordt strak gemaakt en gespoten. ( Nieuw Lexus logo erop, en alle rubbers en schroefjes ga ik vervangen ) OEM Toyota en heb niet OEM ;-) nieuwe kentekenverlichting besteld met LED

Elegant sideskirts worden gespoten, en deze monteer ik zelf.

Spiegelkappen zit steenslag op, deze worden ook gespoten.

Sport Grill, wordt ook gespoten. ( hiervan heeft het sport logo z'n beste tijd gehad ) hiervoor heb ik ook al een nieuwe liggen :)

Ik ga zelf de koplampsproeiers installeren. ( hiervoor heb ik alle delen al in huis, schroefjes en clipjes nieuw OEM Toyota )

De Elegant kit ga ik zelf monteren met OEM Toyota onderdelen. Deze heb ik allemaal al in huis. Alle clipjes en schroefjes nieuw.
De sideskirts worden gemonteerd met de clips van Figs Engineering ( 1 op 1 kopie van OEM Toyota ) dan ben ik er in ieder geval zeker van dat ze blijven hangen ;-)

Dit alles gaat gebeuren in week 21 en 22.

Ik houdt jullie op de hoogte ! :)

Ik kan niet wachten om het eindresultaat te zien !!
 
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Foto's zijn niet geweldig maar alvast 'ff voor het idee !
Morgen verder met de voorkant :)

svzBCiRoI2paVBlXuyBc4AaBkYX0N0Syivc4Hzqm2aCULeCQCW5mblIgiOIYHusXAaiNFjEPwNBF8Nvo5ceVKUOdgaExOu7AZTpYu0nwMaVIm99iCHF4D7Rq6kW24_oq7g7hL-3RMt7lZr6u-V_wWlBlBsdA0Q6ny4CP8ECDmAlH4R8Bz0z9WqVBg5_hroiBECVuHmwOz-ozE3EF5p3p5u9eAkAHq-PI7VMmQo2ClZXdaQVrpkkVjqJdxhWt-o5aTX0W2siI2zoZSCsYdZ2Lc7_6siXmhnwhjBFKbPGg_a_9NNKD8ovwlsit_uwJsCi-sTfV6keoHBXUi5S-vTqWYMo3yjOQ-GVIVColnnbI5SQAok00qEJpgXDL1ANDazY-70-JEeZOsTi8Eo-kdN5HlG4EuNMvwaNPnJR9_Ay5PMwNKfQkzSabUZ_cd11YOnp4z7Z03k1UYydKZD0uaeQPYgrIq23SsutGoFl6kF2hOGwyyHaD963DyZmAxfjTpD3N67SM5EP6g1tDgswsqOn0dg9j7-H4keMx_ZcsQ_fSzMNgz5x5DSv1vczNw9jKRwcEpYVwa1TPeOkAWNX03wgYVt6y5msxZsFYenPXJlqpUnNgEXINcqHA=w1280-h720-no


-d1R-R_9Xv0KjzcHuHkag88dUS-ufFetaWl520NXUl495vOmCjZ3VlLyGjO9nu58vsq-8khOyYcpsY1JyB4SFBdD6rhFoWvT98cm1COwY4td1WPWoof1OWrnA9J_mWR-McT6E9Z9DFzJqpIqaAznIhILmkYIOT73ekj7wNMDUQS2TothVQn6thfFflZZdyv1AFCRvJ6_xZ-pY0zOrZSyCf14EXDNf7WcK9muj-ZoqqY7fmNxFfjAAlceCCo-SeuO9YK6oU9Aq0-xazkh8d6qD10TFaSQLQV4iepDSZyP30hConas3ysw8rSdx8fDnjb4R_I-v0wIMYK-VsAICbxKXnzA-IT2keRbMo_v4RV6vxdE_hE4Kw0erXgr3-mLlH9FfMd007Vy_I-YvwK2YkmWitBbdyiFyODH-haWolrDx6G-q7MXjKC4UNlzHpSrnbPjntix9AtXg5gM10yUAusd1JtedJZ2OC4rFbhYFLV4Ij17uDBAqZaxW3GBO3pO8XzNFCKIYr5VWWzHbKhxb7WREkyVDmL_QLjYVk5jhzfW98JviU8CPPEuJyfVSWdW7onEF-kqiVKPCmzMB8HM7YcCoP9x8k9C7-SFL2Q6Z9q0J6zGLPsAoG3F=w1280-h720-no
 
  • Leuk
Waarderingen: Brady

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Staat hem idd erg goed. Gelijk een andere auto geworden :) Nog plannen voor een leuk setje 19" ofzo? ((en waarom is die foto van 12 juni weggehaald))
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
henkyap hier zie ik de foto nog wel... gek ! Maarre 19" komt er niet onder. Ik heb nog een set opknappers liggen. De 5 Spaaks variant, deze komen van een IS300 Sportcross en zijn breder achter. Ik wil het wel graag zo origineel als mogelijk houden allemaal. Over origineel gesproken ik ben wel erg gecharmeerd geraakt van de TTE Chicane's ... als ik die nog eens tegenkom !!

gallery_1236_18_254639.jpg