Even Voorstellen =D

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Hallo!

Ik ben Osman, een 21-jarige jongen uit Den Haag.
Sinds een paar maanden ben ik de eigenaar van een CT200H uit 2012, Luxury line met alles er op en er aan, gekocht bij Toyota Oostendorp in Helmond.
Ik ben heel erg blij met de auto, maar heb een paar kleinigheden kunnen ontdekken, en na wat googelen op het internet kwam ik op dit forum terecht.

Ik hoop veel van jullie te mogen leren en een leuke tijd op dit forum te hebben.

Groetjes,

Osman
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Gefeliciteerd met deze fantastische aankoop!!
Veel veilige kilometers!!
 

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Bedankt heren! Ik weet niet of er nu LED of Xenon koplampen op zitten, weten jullie hoe ik dat makkelijk kan zien?
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Als de dagrijverlichting niet onderbroken is dan heb je LED, je hebt dan ook twee projectoren voor dimlicht per koplamp!
 

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Als de dagrijverlichting niet onderbroken is dan heb je LED, je hebt dan ook twee projectoren voor dimlicht per koplamp!

Gelukkig! Ja ik heb 2 projectoren en de dagrijverlichting die loopt door. Volgens een ander forum was de Led optie alleen al boven de 1000? Dus daar ben ik wel blij mee. Thanks!
 

Jil

Nieuw hier
11 okt 2017
8
0
0
No Title

Mijn lexus IS250 exetutive sport automaat.
 

Bijlagen

  • photo6349.png
    photo6349.png
    416 KB · Weergaven: 35

oedipus

Hoort erbij
30 jul 2011
46
0
0
Mooi mooi. LED is beter dan xenon, verbruikt een pak minder en gaat nauwelijks stuk. Zo?n xenonlampjes dat is dure affaire als er een stukgaat.
Wat vind je van de Mark Levinson? Ik vond ?m niet bijster indrukwekkend, had er meer van verwacht. De JBL stereo in een Prius XW30 SOL is beter in mijn oren.
 

Osman

Nieuw hier
25 jul 2017
19
3
3
Mooi mooi. LED is beter dan xenon, verbruikt een pak minder en gaat nauwelijks stuk. Zo’n xenonlampjes dat is dure affaire als er een stukgaat.
Wat vind je van de Mark Levinson? Ik vond ‘m niet bijster indrukwekkend, had er meer van verwacht. De JBL stereo in een Prius XW30 SOL is beter in mijn oren.

Mijn vorige auto was een Peugeot 207.. dus voor mij was het in eerste instantie wel even Wow. Maar ik merk dat de auto ?t niet helemaal aan kan. Deurpanelen trillen met bepaalde frequenties. Ben al naar de dealer geweest maar meneer vertelde me ?dat je dat altijd wel zal hebben met zulke volumes? wat ik minder vond..
 
  • Leuk
Waarderingen: oedipus