Even voorstellen: Golden Almond

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Beste mede forum-leden,
bij deze wil ook ik mij voorstellen op dit forum, aangezien ik sinds kort de trotse eigenaar ben van een Lexus IS 250! ;-)

Korte historie:
Ben 32 jaar, woon samen, eerste kleine op komst!
Hiervoor drie Audi's gehad, allen A4's. Heb nog steeds een A4 Avant uit 2005: priv?.
De Lexus is aangeschaft op m'n eigen zaak. Voor het eerst dus een Japanner. Mijn vader heeft altijd Toyota gereden, dus ik voel me zeker thuis in deze auto!

Kenmerken, want daar gaat het hier uiteindelijk allemaal om: materieel exhibitionisme :)
- 2007
- Automaat met flippers
- 45.000KM
- ex-lease; keurig netjes dealer onderhouden
- Business Luxury
Weet niet precies wat daar onderdeel van is maar:
- Zwart lederen interieur met stoelverwarming en -koeling
- Regen- en lichtsensor (Xenon)
- Cruise Control
- De fameuze verlichte logo's in de dorpels

- Mark Levinson (*zucht*)
- Parkeersensoren voor en achter & parkeerhulp met camera
- Schuif/kantel-dak

Ik heb al een hoop tips en trucks op dit forum gelezen, hoop nog veel meer te kunnen leren en op den duur ook mijn bijdrage te kunnen leveren.

Meer foto's zullen volgen!
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    52,8 KB · Weergaven: 43

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier! zo! in die kleur zie je ze ook niet vaak! hoop dat je veel plezier hebt op het forum! op 28 mei is er een meeting in Dongen... kom je ook? Teller staat inmiddels op 41...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Welkom op dit forum,

Mooie kleur, zie je niet vaak op een IS250!!! :rulez:
 

nakisoen

Actief
4 mei 2011
129
12
18
Thanks!
Ben ook erg blij met de kleur en uitvoering. Tijdje naar gezocht, een hele goede gevonden volgens mij.
(Alhoewel ik hem in rood metallic met lichte binnenbekleding ook nice had gevonden! ;-))
Zal proberen bij de meeting te zijn in Dongen! E.e.a. hangt dan af van de kleine die op komst is!
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
knappe kar man en mooie kleur ook veel succes ermee en veilige kmeters gewenst ;)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier! en hoogstwaarschijnlijk heb jij gewoon de executive met 18inch velgen :)