Even voorstellen Raymond

Kreuger

Nieuw hier
17 dec 2016
5
0
0
Na 300.000 km in een Volvo V40 te hebben gereden werd het tijd voor een waardige vervanger. Als het dan gaat om kwaliteit en betrouwbaarheid in combinatie met de wens om hybride te rijden dan is de keuze snel gemaakt. Ik heb dan ook gekozen voor een Lexus CT200h zwart van kleur. Wat een pracht auto en wat rijdt het lekker en luxe. Ik heb deze CT gekocht bij Toyota Kooijman te Vianen. Prima service daar en goed verkoopgesprek met aandacht voor de klant. De proefrit was een genot. De CT is van alle luxe voorzien. Los navigatiesysteem, prima audio, achteruitrijcamera etc. Het betreft een Business Line Pro. Ik hoop dat ik veel plezier aan deze auto mag beleven. Ik ga nog een set dakdragers proberen te scoren zodat tijdens de vakantie mijn dakkoffer mee kan. De CT kan ik over een week ophalend, kan niet wachten.
 

Bijlagen

  • photo5792.jpg
    photo5792.jpg
    126,5 KB · Weergaven: 33
  • photo5793.jpg
    photo5793.jpg
    142,7 KB · Weergaven: 33

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Welkom op dit Forum en ik wens je veel veilig rijplezier toe met je CT200h.
Zelf geniet ik ook elke keer weer van het plezierige rijgenot van mijn Lexus en stap altijd uit met een tevreden glimlach op mijn gezicht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kreuger

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Welkom Raymond, geweldige keuze zelf heb ik er ook ??n daarom mijn vraag wat bedoel je met een los navigatiesysteem deze is toch inklapbaar ? Wat voor kleur is het interieur zelf heb ik lichte bekleding Ivory en hoeveel heeft hij gelopen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Kreuger

Kreuger

Nieuw hier
17 dec 2016
5
0
0
Welkom Raymond, geweldige keuze zelf heb ik er ook ??n daarom mijn vraag wat bedoel je met een los navigatiesysteem deze is toch inklapbaar ? Wat voor kleur is het interieur zelf heb ik lichte bekleding Ivory en hoeveel heeft hij gelopen ?
l

er zit een een houder op het dashboard waarin een TomTom zit en voeding krijgt via de houder. De kleur van het interieur is zwart. De CT is uit 2012 en heeft 115000 km gelopen.