Even voorstellen RX400h

Lennemen

Nieuw hier
2 jul 2023
8
9
3
Beste leden,
Sinds half juni eigenaar van een Lexus RX400h uit 2006 met 178.000km op de teller. Nederlandse auto, dealer onderhouden. Ik ben lange tijd Volvo liefhebber geweest maar ik vond de betrouwbaarheid niet dat wat de meeste ervan vinden. Ik heb in 3,5 jaar tijd bijna 10k uitgegeven aan onderhoud. V70 uit 2003 met nu 246k km op de teller. Ok, ik ben veel eisend en wil een strakke auto en geef meer uit dan een gemiddelde persoon. Vandaar mijn overstap naar het echt betrouwbare Lexus. Ik merk gelijk verschil in rij kwaliteit, geluid en comfort. Ik was gelijk om. Gr. Len
 

Bijlagen

  • 20230616_211856.jpg
    20230616_211856.jpg
    3,1 MB · Weergaven: 86

Bobusa

Actief
12 okt 2008
272
158
43
Hallo Len,

Die is in prachtige staat zo te zien. Heb je al een hybrid health check laten doen? Dat is het enige risico met een hybride lexus. Kans is gelukkig wel klein dat het mis gaat. En er zijn inmiddels een aantal partijen die redelijk gunstig de accucellen kunnen vervangen.

Veel plezier met deze prachtige lexus!
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Lennemen

Nieuw hier
2 jul 2023
8
9
3
Hallo Len,

Die is in prachtige staat zo te zien. Heb je al een hybrid health check laten doen? Dat is het enige risico met een hybride lexus. Kans is gelukkig wel klein dat het mis gaat. En er zijn inmiddels een aantal partijen die redelijk gunstig de accucellen kunnen vervangen.

Veel plezier met deze prachtige lexus!
Beste Bobusa, bedankt voor je reactie. Volgens de papieren is er elk jaar zo een check gedaan. Vorig jaar was goed. Toch ben ik van plan zo een check te doen. Waar kan ik dat het beste laten doen tegen een leuk tarief?
Op Google kwam ik een paar bedrijfjes tegen, niet dealers.
 

Lennemen

Nieuw hier
2 jul 2023
8
9
3
Ik ben het eens met Bobusa. Op het rapport van de dealer zijn geen details te zijn.
Bedankt voor jullie reacties.
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
312
183
43
Dat klopt, het is een erg beperkte rapportage. Echter is de dealer de enige die een officieel rapport kan geven. Met een auto uit 2006 niet meer zo belangrijk natuurlijk. Maar met een Lexus tot 15 jaar wél.
 

TWM

Nieuw hier
6 jul 2023
7
26
13
Leuke auto! Heb toevallig zelf ook net een RX 400h als youngtimer aangeschaft. Prive rijdt ik een Volvo XC90 T8 uit 2016 en ik kan je volledig gelijk geven dat de kwaliteit van Volvo totaal niet meer is wat het geweest is. Ik rijdt deze op en daarna voor mij ook nooit meer een Volvo...