Even voorstellen

Ben B

Nieuw hier
18 mei 2014
7
0
0
Even voorstellen: Ik ben Ben Borgonje en woonachtig in Drunen. Ik heb ooit een Lexus GS 300 gereden. Helaas moeten verkopen... maar het ging toch weer kriebelen, dus ik heb de knoop doorgehakt en een GS 430 van 2003 te kopen. Geweldige auto en heb er al de nodige km's mee gereden. Maar ik loop toch tegen een euvel aan. Als ik 's ochtends de auto wil starten, start hij niet, ondanks de nieuwe accu. Het lijkt alsof iets stroom afneemt, maar ik weet niet wat (verwacht het alarm of de deurvergrendeling). Kan iemand mij hiermee helpen?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Ben,

welkom op het forum. Ik kan je niet direct helpen met de vraag. Wellicht dat de anderen dat kunnen?
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Welkom Ben, er is niets vervelender dan dat je auto niet wil starten ik hoop dat er hier iemand is die je kan helpen.
 

Marcie

Hoort erbij
3 mrt 2014
63
1
0
Als de GS niet start laad je de accu dan op met een acculader en start die daarna wel weer?
Naar een verbruiker zoeken is soms een spelt in een hooiberg. Probeer door elke keer een zekering er uit trekken waar je het moet zoeken. Begin bij extern ingebouwde delen ( niet origineel alarm of carkit oid) en als dat niet werkt kijk of er niet misschien ergens een lampje in de kofferbak bv blijft branden.
Koppel de accu af en zet op de pool een stroom meter. Dan kun je zien of deze stroom verbruikt.
Meet ( of laat dit meten ) ook een de nieuwe accu door. Laat dan tevens de stroom capaciteit meten van je dynamo. Wat ook nog wel eens gebeurt ( ben pas net bekend met Lexus dus weet niet of dat dit ook voor Lexus geldt) ia dat de startmotor sluiting geeft in de Bendix. Dan vreet die in korte tijd je hele accu leeg.
Van veel lekstroom verbruikers is het lastig te achter halen wat er nu stroom verbruikt.
Ik hoop dat je het snel vind en weer plezier kan beleven in je Lexus.
 

Ruudv82

Hoort erbij
8 nov 2012
70
2
0
Welkom op het forum! jammer van je stroom-probleempje, ik kan je helaas niet verder helpen, ben echt een no-no wat betreft electriciteit.
ben benieuwd naar je Lexus, heb je ook foto's?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom Ben, ik zag al dat je een andere topic had aangemaakt, daar zijn wat tips gegeven, hoop dat het helpt!