Even voorstellen

CT-driver

Nieuw hier
17 mrt 2015
11
0
0
Hallo forumleden,

Ik heb me hier aangemeld omdat ik bezig ben om een CT aan te schaffen.
Ik hoop hier een boel informatie te vinden over deze mooie auto en zal mijn ervaringen met jullie delen.

Ik ben op zoek naar een Luxury uitvoering 2011/2012 met Mark Levinson en stoelverwarming. Als iemand iets weet, graag!!
 

CT-driver

Nieuw hier
17 mrt 2015
11
0
0
Dank jullie wel! Zodra ik een mooie CT gevonden heb zal ik me hier wat uitgebreider voorstellen en wat foto's plaatsen
 
Laatst bewerkt:

CT-driver

Nieuw hier
17 mrt 2015
11
0
0
No Title

Inmiddels de eigenaar geworden van een mooie CT-200h uit 2011. Luxury uitvoering met ML installatie.
Tot nu toe zeer tevreden over deze luxe auto met een mooi gemiddeld verbruik van net boven de 1:20 (over de 1e 1000 km en gemeten aan de pomp)
Minpuntjes? Jazeker.... de vrij stugge vering en het bandengeluid. Ik probeer hier nog iets aan te verbeteren dmv andere banden en wellicht kleinere velgen.
 

Bijlagen

  • photo3373.jpg
    photo3373.jpg
    76,1 KB · Weergaven: 32

CT-driver

Nieuw hier
17 mrt 2015
11
0
0
Bedankt! De kleur is inderdaad heel bijzonder....wanneer rood niet je eerste keus is (wat bij mij het geval was) dan moet je deze kleur toch eens in het echt gaan bekijken.... vooral met de zon erop is tie bijzonder fraai! Op foto's of plaatjes zie je dat absoluut niet..... Van mijn vooroordeel is dan ook niets meer over....:giggle: