Even voorstellen

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
Hallo, ik ben Rutger van den Bosch en ben a.s zaterdag weer in het bezit van een RX 300. In het verleden zelf een RX 300 uit Duitsland gehaald en deze met veel plezier gereden. Aangezien 3 kinderzitjes niet echt passen werd de rx in 2011 vervangen voor een 7 zits corolla verso. Nu de kinderen wat groter zijn gaan bepaalde zaken weer kriebelen...,,,, verbruik vs comfort rijplezier en luxe. Dus toch weer gegaan voor een RX met 120k op de teller. Ondanks de "hoge"km stand heb ik alle vertrouwen dat deze auto nog lang niet op zijn laatste cilinders loopt.
 

Bijlagen

  • photo4026.jpg
    photo4026.jpg
    91,5 KB · Weergaven: 34

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom Rutger en welkom terug in een lexus , de RX is een statige lexus :rulez:
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Lexus said, i'll be back ..... knappe kar Rutger, enne op de mijne staat ondertussen 165k (RX400h)
 

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
De Lexus zaterdag opgehaald, echter 2 (kleine?) puntjes. De raambediening vanaf de bestuurdersplaats voor links achter werkt niet. Het raam kan wel vanaf linksachter bediend worden echter niet in de "auto" stand maar d.m.v. de schakelaar vasthouden. Met kinderen is dat niet handig.
De navigatie wil ik graag updaten echter lukt het mij niet om de oude schijf eruit te krijgen? De unit werkt want ik heb gewoon navi. Vraag me af of ik hier iets fout doe of dat het mechanisme kapot is.
 

M3nace

Actief
7 apr 2015
124
5
0
Dat probleempje met de raam heb ik ook eens gehad bij mij IS250 toen ik de accuklem los heb gehad. Je moet even het desbtreffende raam open en dan weer dicht sturen. Als het raam boven is moet je de hendel een paar seconde langer naar boven houden. Als het goed is hij dan weer "geactiveerd" en kan je hem weer bedienen vanaf de bestuurdersstoel.

Edit: Zie net dat je een apart topic hebt geopend en het al is opgelost!
 
Laatst bewerkt: