Even voorstellen

Eddy101

Nieuw hier
14 feb 2016
20
0
0
Hallo, voor het eerst op het Lexus- forum.
Mijn naam is Eddy. Ik heb gisteren een Lexus 450 GS H, bj 2007, gekocht bij de dealer uit Enschede. Met weinig kilometers. De Lexus zag er gelikt uit. Ook de verkoper was een topper. Uiteraard een flink stuk gereden. Wat een auto en wat een kracht. Er zaten twee roestplekken op de motorkap maar die worden weggewerkt vanwege de garantie.
Ik heb hiervoor een Lexus IS 220D maar dit is totaal anders.
In de IS 220D kon ik wel tijdens het rijden DVD's bekijken maar in de GS niet. Iemand een idee hoe ik dit kan regelen?
 

Bijlagen

  • photo5024.jpg
    photo5024.jpg
    102,7 KB · Weergaven: 32

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.729
468
83
Welkom Eddy. Goede kleur.


DVDs kijken tijdens het rijden is gevaarlijk :eek:
Kon de dealer niet vertellen of de DVD beveiliging eraf kan? Als het afspelen van DVDs alleen werkt in P, zou het met aanpassingen in de bedrading kunnen worden omzeild. Maar wie weet kan het gewoon softwarematig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddy101

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.131
4
852
113
Welkom Eddy.
Ik dacht even dat ik mijn oude 450h zag. Ik heb precies dezelfde gehad. Een heerlijke bruut is het ja.
En ja, je kunt DVD's tijdens het rijden kijken, je moet de DVD-speler dan laten denken dat de handrem er nog op staat. Hiervoor moet je een contact doorverbinden aan de achterzijde van het scherm. Op clublexus staan beschrijvingen en howto's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eddy101