Excuses aan iedereen....die zich beledigd voelde

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1305nl

Actief
18 jun 2022
144
69
28
met alle respect en inbegrip van je goede bedoelingen, maar je valt in herhaling. Nogmaals, ik begrijp en waardeer dat je ons allemaal een uiterst fijne auto gunt en dat we ons bewust zijn van de keuzes die we maken. Maar zoals ik je laatste berichten over dit bewuste onderwerp gelezen heb, neemt het voor mij evangelische vormen aan. En ik blijf benadrukken: je bedoelingen zijn goed en worden gewaardeerd, maar door de herhaling verliezen ze effect. Van mij mag deze discussie gesloten worden als we inhoudelijk niet verder komen dan herhalen wat er eerder in diverse topics hierover al gezegd is, want daarmee vervuilen we naar mijn mening het forum.


Euh… ik heb recente ervaringen met een dealer, ervaringen op papier bieden geen garantie voor de werkelijkheid. Ik heb dat ook terug gekoppeld via de enquête.
Als je ziet hebben meer mensen meningen ect...dus ja..ik zal niet in herhaling vallen maar vind het wel leuk om te zien wat anderen te melden hebben...jij hoeft verder niks met deze topic..toch...ik denk dat mensen die dit boeit dit wel leuk vinden. Het blijft een heet hangijzer..maar zie ook veel nieuwe reacties...dus..
 
Laatst bewerkt:

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
961
499
63
Ik heb geen idee, het staat op de factuur. Wat er werkelijk gedaan is kan ik natuurlijk niet controleren 🤷🏼‍♂️
 

rene1305nl

Actief
18 jun 2022
144
69
28
Ik heb geen idee, het staat op de factuur. Wat er werkelijk gedaan is kan ik natuurlijk niet controleren 🤷🏼‍♂️
Ik bedoel meer te zeggen dat het dan gek is dat op de 1 of andere manier het olie peil toch zakt terwijl de bak geseald is...want ik zag geen rep. Kosten voor lekkage.verder geen probleem. .ik moet het anders zeggen ..er gebeurt dus wel wat met de olie zelf in 90k km
 
Status
Niet open voor verdere reacties.