follow me home verlichting

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
goede avond kan iemand mij vertellen of de gs 430 bj 2001 follow me home verlichting heeft. gr raymond :p
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Via een C-Best of LPS formulier kan de dealer e.e.a. aan gewenste functies programmeren.

Zowel de US versie van de GS300 en 430 kennen een zogenaamde instelbare 'koplamp-uit-vertraging', bij verlaten voertuig.

De hamvraag is of Europese modellen deze mogelijkheid ook hebben (vast niet, maar zeg nooit nooit), maar de dealer kan je dit wellicht direct vertellen, of aan zo'n formulier helpen. Sowieso wel interessant om de verschillende functies en mogelijkheden te bezien.
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
oke dan ga ik daar even achteraan. laten we verder maar hopen dat het er al op zit! alweer bedankt voor je snelle reacktie gps-10. ik zal de auto niet meer in mei kopen.maar waarschijnlijk volgende week al! gr raymond
 

raymond

Actief
8 feb 2012
144
1
0
de lexus dealer in rotterdam zegt tegen mij dat de koplamp-uit-vertraging op de gs 430 bj 2001 niet mogelijk is. best vreemd vind ik!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nja, ik had al zoiets verwacht, jammer. Zelfde gegeven als de elektrisch inklapbare spiegels...

Overigens kun je relatief eenvoudig een FMH functie inbouwen, via een aftermarket module.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik heb er zelf geen ervaring met het inbouwen, maar er zal iets van een schema bijzitten. (Ik had ergens dan ook een link met die aansluitinfo, maar kan het niet meer vinden)..

Een inbouwstation/garage zou dit b.v. kunnen doen. Misschien nog wel even opletten dat het inbraakalarm van de auto hierdoor niet wordt be?nvloedt.