Foto's

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik ben al enige tijd in afwachting van foto's van gelukkige eigenaars van hun CT, uiteraard staan er al een aantal op het forum maar ik zou er graag meer zien :photo:
Zouden de bezitters van hun CT misschien wat foto's van de bolides kunnen plaatsen zodat wij als 'nog' niet eigenaars ervan kunnen genieten.

Bij voorbaat dank.
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
1332743141_5_3Jy5.jpeg


1332743359_6_S7Zl.jpeg


Hij is binnen! Heb in totaal 2,5 maand gewacht. Lexus Sittard verdiend een hele dikke pluim!
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Hjalmar zei:
Hij is binnen! Heb in totaal 2,5 maand gewacht. Lexus Sittard verdiend een hele dikke pluim!

Mooi!!! Ziet er goed uit :D


2,5 maand?!? Heb jij hem dan eind maart / begin april besteld? ... Ik ook hmm... :O

Veel plezier ermee!
 

sjoerdtiel

Hoort erbij
10 mei 2011
62
0
0
Frudle zei:
Hjalmar zei:
Hij is binnen! Heb in totaal 2,5 maand gewacht. Lexus Sittard verdiend een hele dikke pluim!

Mooi!!! Ziet er goed uit :D


2,5 maand?!? Heb jij hem dan eind maart / begin april besteld? ... Ik ook hmm... :O

Veel plezier ermee!

Veel plezier ermee inderdaad! Wat stond er op de lever check site bij jou dan? Ik heb mijn auto begin maart besteld en bij mij staat er nog steeds augustug... Wat goed dat jij maar 2,5 maand hebt hoeven wachten!
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
sjoerdtiel zei:
Veel plezier ermee inderdaad! Wat stond er op de lever check site bij jou dan? Ik heb mijn auto begin maart besteld en bij mij staat er nog steeds augustug... Wat goed dat jij maar 2,5 maand hebt hoeven wachten!

Sorry, ik merk dat mijn post op verschillende manieren opgepakt kan worden. De leverdatumchecker zegt bij mij ook augustus 2011. Mooi dat sommige dealers eigenaren blij kunnen maken na 2,5 maand al. Ik word wel blij van zoveel positieve "aflever-geluiden" de laatste tijd.

:)
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Ik had een Prius ingeruild voor een hoog bedrag, en als ik tot januari moest wachten gingen zij er flink op achteruit. Lexus heeft onderling bemiddeld en ik kon vanaf toen sneller geholpen worden.
 

Danman

Hoort erbij
11 jun 2011
29
0
0
Heeft er iemand toevallig foto's van de chrome ornamenten? Ik heb deze besteld maar ik heb ze nog niet eerder gezien op een CT. Ben erg benieuwd....anders, zodra binnen, zal ik foto's van mijn CT plaatsen.

:photo:
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Schitterende auto Danman,

Mooie combo. Heb je misschien ook nog wat foto's van het interieur? en misschien ook een foto van het dak zelf?
 

Danman

Hoort erbij
11 jun 2011
29
0
0
Hi Bas,

Hierbij...de foto's van het dak en het interieur (vooral de laatste is altijd lastig te fotograferen met een telefoon maar ik heb het voor je geprobeerd).

Open Dak
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Vanaf de achterkant (inclusief stukje opendak)
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


De stoelen
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Dashboard
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ik besef me dat ik niet de beste fotograaf ben op aarde maar ze zijn met plezier gemaakt. Hopelijk hebben jullie er iets aan ;-). Ik voel me bijna nederig als ik de foto's van Maistah bekijk :worship:
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
@Danman; ben het oneens met wat je aan het eind zegt. Prima foto's uit nieuwe hoeken. Mijn foto's zijn grotendeels iPhone foto's. Behalve die laatste 2, dat zijn allebei met een DSLR.

Verder prima foto's van je. Keep 'em coming! En graag een foto van je shiney motor a.j.b. :D Die ben ik vergeten te maken.