Gestolen IS200

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Sodeju wat erg. laten we hopen dat ie zo snel mogelijk weer opduikt en dat er alleen maar een stelletje joyriders een blokkie mee om zijn gegaan.
Wat is merk velgen/banden en welk merk schroefset?
Verder nog eventuele bijzondere kenmerken? bekleding leer? welke kleur?
Kan me voorstellen dat je behoorlijk in shock bent . maar probeer zo gedetailleerd mogelijk signalement op te stellen
van de auto en spullen die mogelijk op de markt komen voor het geval hij niet boven water komt.
sterkte met de zoektocht.
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
Das zwaar klote.
Blij toch eens van ander mans spullen af.
We zullen er met zijn alle goed opletten of we hem zien rijden.
Die kleur zie niet zo heel vaak dus hij zal wel opvallen.
Heb je het al op fb gezet?
Sucses
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ai... Ik hou in de gaten of ik wat zie.. Mooi k... Kan hier echt boos om worden... Wilde deze graag op JAF zien man...:(
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Damn klote!

Post wat meer detail pics zodat we meer mee kunnen. Hebben ze geen Camera beelden bij je op werk? Of waar je werk een beetje zit?
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hier ook al, damn. Op het bmw 3-serie forum zijn er wekelijks meerdere die gemeld worden :(

Hopen dat deze trend zich niet naar Lexus uitbreidt.


Klote man, hopelijk krijg je de wagen snel terug, in 100% goede staat.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Op de uitkijk voor je in omgeving Utrecht, je weet het nooit. Je hobby/vertroetelobject afpakken doet pijn.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
zo dan kl*te man!!! hoop dat je hem terug krijgt djzino, ik hou me ogen open..
 

remcois200

Actief
22 dec 2012
105
2
0
echt zuur ja! hoop dat die gewoon 100% in orde terug komt natuurlijk! heb het FB bericht op facebook verspreid, ken genoeg mensen in tilburg en omgeving! hopelijk levert het ook resultaat!
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Lexus-dzjino zei:
Velgen: Imitatie bbs Lenso 18 inch
Schroefset: BC Racing
Bekleding: Blauwleer
Lugnuts: Blauw

Dat is KL :X TE, ik heb de foto uitgeprint, in m'n werkbus gelegd en je weet maar nooit.
Hoop dat je goed verzekerd bent, al is dat een schrale troost
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
720
161
43
Damn, wat kut. Dacht altijd dat Lexus redelijk buiten beeld bleef wat betreft autodiefstal...

Heb 'm ook gedeeld op digitalracing.nl, meer mensen kunnen natuurlijk meer zien...
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Toppie mensen! Lexusrijders die elkaar steunen! Ik hoop dat wij war kunnen betekenen voor hem!
 

Wesley-S

Hoort erbij
23 mei 2012
91
0
0
Ik hou ook mijn ogen open hier! Bah vreselijk man! Echt zuur. Kan hier echt pissig om worden. Daarom zet ik mijne nooit ergens zomaar neer, en niemand snapt mij, maar ben zo bang dat me ook zo iets over komt. Bah echt verschrikkelijk. Sterkte ermee en ik hoop dat je hem terug vind compleet!
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Noooooooooooooooooooooooooooo Eyh, dat is echt f#@!!!! :X
Als ze dat al bij je werk komen stelen...waar ben je dan nog veilig.
:O
Sterkte man, zal ook voor je uitkijken.