Gezocht: 18 inch velgen, voorkeur voor Lexus, maar mag ook Toyota of iets anders in de juiste maat

Status
Niet open voor verdere reacties.

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
874
1
492
63
Ik weet dat ze schaars zijn maar ik ga hier toch een balletje opgooien mocht iemand binnenkort een keer wat over hebben:

ik ben op zoek naar een set velgen in 18 inch. Ik wil daar een nette winterset van maken voor m’n IS300h. Ik ben op zoek naar OEM-velgen omdat die doorgaans van voldoende kwaliteit zijn (lees: 100% rond en recht) en “gegarandeerd” trillingvrij zijn. Ik heb niet zulke beste ervaringen met imitatie velgen, daarom graag OEM-exemplaren. En ik ben een beetje kieskeurig qua uiterlijk/stijl: ze moeten wel een beetje bij de uitstraling van de auto passen: sjiek/sportief. Een beetje deze stijl:

1714676986549.jpeg


Eventuele banden die erop zitten maakt me niet uit, ik ga er sowieso vier nieuwe banden op laten monteren.


Volgens steekmaat.nl zij dit de maten die nodig zijn:
Steek: 5x114.3
Naafdiameter: 60.1
ET Waarde: 50
Breedte:Voor 8j, achter 8,5j
Montage: Moer - 12x1,50
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
76
56
18
Vorig jaar heb ik hier de optionele velgen gekocht voor mijn GS: https://originele-velgen.com/

Lexus-velgen staan onder Toyota.
Aardige man, leuk bedrijf.
Je zou eens kunnen vragen wat er aan zit te komen aan nieuwe voorraad.
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
874
1
492
63
Die heb ik op Marktplaats voorbij zien komen, fijn om te horen dat er goede ervaringen mee zijn. Ik ga de vraag stellen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexus4me

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
874
1
492
63
Vorig jaar heb ik hier de optionele velgen gekocht voor mijn GS: https://originele-velgen.com/

Lexus-velgen staan onder Toyota.
Aardige man, leuk bedrijf.
En dit jaar heb ik daar GS velgen gekocht voor mijn IS :LOL:

Zeker een aanrader, dit bedrijf. Duidelijk, makkelijk en snel contact en goed advies waar je de ervaring uit kunt proeven. Ik heb nu een set 18 inch van een GS gen4 8j breed rondom. Het is een nieuwe set waar wel een keer een band op is gemonteerd maar deze zijn nog nooit op een auto gemonteerd geweest. Hebben dus een tijdje in opslag gelegen. Originele TPMS sensoren zitten er bij, ben zeer tevreden. Er komt geen breedset op maar vier keer dezelfde maat vierseizoenenbanden met 3PMSF symbool (woon vlakbij Duitsland).

Ik ben voorzien en blij ermee!
 
  • Leuk
Waarderingen: Sam_IS300h
Status
Niet open voor verdere reacties.