Gloednieuwe Vaistech Sl3b voor High End bluetooth in je Lexus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn1234

Nieuw hier
3 okt 2015
2
0
0
Zojuist uit USA ontvangen, lovende reacties, alleen met mijn oren en mischien de ML installatie in mijn GS430 vind ik het net niet indrukwekkend genoeg. Ik heb er in totaal 270,- voor betaald (ja echt en dat was nog de goedkoopste aanbieder) incl verzending, btw en 3 weken wachten!
Ik wil er minimaal 180,- voor, je hebt dan sowieso geen gezeur met iets kopen in buitenland en risico dat niet werkt. Zit nog werkend in mijn auto. Ik heb alle facturen uiteraard en huj is nu 1 week oud.

Als geen animo dan retourneer ik het (betaal dan weer verzendkosten).

Unieke kans als je van goede audio houd ?n gemak (bluetooth). Google maar op Vaistech dan zie je dat het echt een serieus goed product is, de bluetooth is Apple gecertificeerd en volgens heel veel mensen op oa. Clublexus net zo goed als CD kwaliteit.
Past op nagenoeg alle Lexus modellen en ook Toyota. Geeft volledige tekst info over afgespelde nummer ?n werkt met streaming apps zoals Spotify!! Ook stuurbediening werkt volledig.
 

Martijn1234

Nieuw hier
3 okt 2015
2
0
0
Ah wat een leuk welkom, lekker zuur.
Ik post alleen als het nodig is. Hier op het NL forum nog niet bij de hand gehad ik ben niet zo'n poster. Het is een heel specifiek product voor de Lexus en het leek mij wel aardig om het ook hier neer te zetten.
Zal het niet meer doen in het vervolg.
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Hi Martijn,

Kan me voorstellen dat het zo overkomt en wat SC wil aanhalen is dat in de forumregels staat dat je vanaf 50 posts pas je auto mag verkopen. En denk ook omdat hier een wat kleiner gezelschap samenkomt wat zich normaal eerst voorstelt. Los daarvan, of dit voor accessoires ook opgaat haal ik er zo gauw niet uit, dus feitelijk mag dit dan. Eens zien wat beheer hiervan vindt ;)

Groet
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
precies zo bedoelde ik dat , en aangezien je sinds deze maand een account gemaakt hebt lijkt dit wel erg op alleen een advertentie plaatsen
snap ook niet wat je bedoelt met dat je het op het NL forum nog niet aan de hand hebt gehad
 
Status
Niet open voor verdere reacties.