Goede lasser

danielis200

Hoort erbij
26 mei 2011
84
2
0
Hoi
Zoals ik al in mijn project pagina heb aangegeven heb ik een verroeste wielkast.
Ik heb ondertussen een sloop lexus aan stukken geslepen. En een mooi passtuk kunnen bemachtigen.
Nu zoek ik alleen nog een goede lasser die dit er voor mij in kan lassen in de omgeving van rotterdam, aangezien ik dit zelf niet kan.
Ik hoop dat jullie iets weten.

Prijzen vallen goed tegen op het moment tussen de 350 en 450 euro :S
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Vakwerk kost geld.

Maar als jij alles goed zal voorbereiden, alles mooi blank maken en het nieuwe stuk passend maken.
Dan zullen de kosten niet zo hoog zijn. Hangt natuurlijk af wat de lasser rekent.
Moet hij zijn spul meenemen of kom jij naar hem toe met de auto..

Helaas is het voor mij vanaf Delfzijl te ver rijden. Anders zou ik je graag helpen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
als het om de kosten gaat dan wellicht Noosting z'n brandstof betalen en nog iets voor zn werk, dat kost, denk ik, minder dan wat je nu als offerte hebt? Als Noosting de tijd niet heeft om de reis te maken, dan houdt het natuurlijk op.
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Daarom en er zullen ongetwijfeld meer mensen zijn die lassen kunnen. Ook in Rotterdam. Wellicht een algemeen forum of een oldtimer forum proberen. Daar zitten vaak van die vak idioten die je wel helpen willen
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Genoeg die kunnen lassen, doe eens rondrijden bij de Spaanse Polder. Boel autobedrijven. Anders een uitlaatboer of een Turkse garage šŸ‘
 

Noosting

Actief
29 nov 2015
110
4
0
Turkse garage....
Het moet wel goed gebeuren...
Zoek het liefst iemand die in de schade herstel zit of bezig is met een groot restauratie project. Bv een vw t1 bus.
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Turkse garage....
Het moet wel goed gebeuren...
Zoek het liefst iemand die in de schade herstel zit of bezig is met een groot restauratie project. Bv een vw t1 bus.

Een Turkse garage hoeft niet per definitie slecht te zijn, een "echte" schade hersteller hoeft ook niet per definitie goed te zijn. En qua prijs ook hetzelfde. Duur betekent niet altijd goed en goedkoop betekent niet altijd slecht.

Maar bij een schadehersteller, krijg je vaak alles wel netjes op factuur e.d. en eventuele garantie. Maar daar betaal je ook voor. Als budget een beperkende factor is, dan "moet" je alternatieven zoeken. En wees nou eerlijk. Bij een particuliere lasser (die tegen vergoeding de boel gaat fixen) heb je ook geen garantie dat het goed is. Het is en blijft moeilijk.