Goedkope garagekrik geschikt / ongeschikt?

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Dat is zeker een hele nette krik, ook mooi laag!

De goedkoopste van garagekwaliteit die ik kan kopen is al 119 ex. dus bijna net zo duur.

Wat houdt je tegen??
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Alor zei:
Ontopic nu! het gaat hier alleen over krikken en niks anders.

Beetje late reactie (ik weet het), maar het wordt wel steeds vreemder hoor, dit lexus forum...
eerst denk ik in een post testikels te lezen en nu heb ik dit stukje ff drie keer opnieuw gelezen, maar nu gaan we het daadwerkelijk over krikken hebben...
:O

Nou sorry hoor, dan haak ik af... ik ga hier echt niet op het forum melden wanneer ik lig te krikken met de misses.
:neutral: :neutral:
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Zoals eerder aangegeven....werken onder een krik is levensgevaarlijk als je zonder pootjes werkt, enkel voor wielen te vervangen is idd ok.

Heb zelf ook een goedkoop setje krikken staan en een grote zwaardere die het begeven heeft (ouderdom :roll: )
Voorlopig kan ik mij behelpen met die andere.

Maar kmoet terug snel een degelijke krik aanschaffen want zoals Eric al aangaf is het draagvlak van deze veel te klein en meestal van metaal zonder beschermingsrubber met de gekende problemen tot gevolg. Steek er zelf wel een rubber blokje tussen maar niet ideaal!!

Misschien ook uitkijken naar een lagere krik als je een verlaagde wagen hebt. Anders moet je telkens op blokjes rijden voor je de krik eronder krijgt .....