Grille CT200h 2014-: bovenste chroomlijst gezocht (ruilen tegen zwarte?)

Gerben Variomatic

Nieuw hier
18 apr 2023
6
5
3
Bij mijn 2016 CT200h heeft de eerste eigenaar gekozen voor een zwartgelakte grille. De 'spindle'- grille die normaliter bestaat uit een chroomkleurige bovenlijst (tussen motorkap en grille) en een dito onderlijst (in de bumper) is bij mij zwartgelakt. Was origineel zo te koop, maar ik vind het minder mooi.
Ik ben op zoek naar de bovenste lijst in chroomkleurig kunststof. Eventueel te ruilen tegen een zwart gelakt exemplaar. (de onderste zwarte lijst vind ik dan wel weer mooier dan de wat opzichtige chroomkleurige...)
 

Bobusa

Actief
12 okt 2008
261
151
43
Hoi Gerben, kun je een foto delen zoals hij er nu uitziet? Ik kan me niet denken dat ik dat eerder gezien heb.
Overigens vind ik black chrome zoals je bij sommige F-Sport modellen ziet het mooiste combineren rond de spindel gril.
 

Gerben Variomatic

Nieuw hier
18 apr 2023
6
5
3
Dat ziet er zo uit. De Sport Edition had dat standaard: zwarte grille, velgen e.d..
Die van mij is een (Duitse) Sport Edition (niets te verwarren met de F sport). De zwarte velgen heb ik vervangen door normale zilverkleurige, nu de grille nog (deels)....
 

Bijlagen

  • 1.jpg
    1.jpg
    32,9 KB · Weergaven: 25

Bobusa

Actief
12 okt 2008
261
151
43
Die Duitsers houden van tunen en wijzigen. Ik ben het met je eens dat die zwarte lijsten 'm niet staan, overigens geen enkele Lexus wat mij betreft.
Wellicht kun een 2de hands gril op Ebay scoren? Losse lijsten vinden is een uitdaging denk ik.
Succes met de zoektocht. En deel foto's als het naar wens is!