Gs 430

RvdB

Nieuw hier
20 aug 2015
24
0
0
Ik ben voornemens om mijn Yaris 1.5 hybrid in te ruilen voor een GS 430president met weinig kilometers. Zijn er leden die ervaringen hebben en zo ja waar ik eventueel op moet letten bij de aankoop? Ik heb reeds een RX300 met een V6 maar is bijv het verbruik van de V8 heel veel hoger?
 

Bijlagen

  • photo4847.png
    photo4847.png
    269,2 KB · Weergaven: 37

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Ik ben sinds een half jaar eigenaar van een mooie GS430 president uit 2005, echt een geweldige auto! verbruik ligt bij mij op de 1 op 7 a 8, veel zuiniger ga je niet worden.. ja misschien als je op de cruise controll naar spanje rijdt ofzo :) maaaar je krijgt er wel veel voor terug! Topauto!
Dingen waar je op moet letten... uuu goed naar de lak kijken, je heb een aluminium motorkap, dus die kan gaan corroderen, en dat wordt duur geintje... uuu jaa verder, er zitten zooooveel opties op, gewoon alles wat erop zit proberen! Want als iets het niet doet, en je komt er later achter, ga je dokken :)

Veel plezier met de zoektocht! En als je vragen hebt, schiet maar! :rulez:
 

AHAM1

Hoort erbij
4 mrt 2015
57
0
0
goedendag. Ik heb zo ongeveer dezelfde. Alleen dan met het grijze interieur en zonder glazen dakje. Het eerste jaar zit er zondag op. Geweldige auto om mee te rijden, zolang het heel blijft natuurlijk, anders ben je snel failliet ofwel de auto total loss. Verbruik is ca 11l 100 km.

Grootste nadelen. Een trekhaak en dakdragers kan je alleen via de dealer krijgen en die wil daar nog steeds heel veel winst op maken. Verder is de auto niet zo groot. Ik was een station gewend. Dan is dit wel ff wennen. Maar ja. Het rijdt geweldig.

Succes.
 

Bart1958

Hoort erbij
7 nov 2015
90
4
0
Ik rijd met mijn LS 460 rond de 1 op 10 maar houd me wel redelijk aan de snelheden.
 

Bernard Roerink

Hoort erbij
29 okt 2011
83
0
0
GS 430 uit 2004, rijd netjes en rond de 1 op 10 is gewoon haalbaar. Auto heeft 294000 fijne kilometers er op zitten maar ik gebruik hem de laatste tijd erg weinig hij staat te glimmen in mijn verwarmde garage.