- 28 jul 2010
- 568
- 3
- 0
Hallo,
Ik weet dat niemand het gelooft, maar het is toch wel zo de GS300 kan in juiste omstandigheden 250.
ofwel tot aan de begrenzer.
weet het niet zeker meer maar dit is ongeveer 5-6 keer gelukt, ook blijft ie tegen de grens hikken.
Je voelt duidelijk dat het vermogen wegvalt. ongeveer 5 km langzamer en weer naar de volgende cylus.
een beetje hetzelfde gevoel als de cruiscontrole die net iets over de ingestelde snelheid is en weer terugzakt.
op navi geeft ie dan 237 km aan. Maar als ik b.v op de teller 120 rij dan geeft de navi 124 -125 aan. dus als ie dan klopt dan klopt het met 250 ook. Mijn naald schommeld bij 247. (deze heb ik uit de originele stand gehaald en kloppend met actuele snelheid + 5 gemaakt bij een snelheid van ongeveer 110)
bij een baksignaal van 250 staat de teller op ongeveer 246 -247.
Maar hier hebben jullie natuurlijk niks aan, heb vandaag mijn OBD kabeltje voor de laptop ontvangen.
hiermee kun je snelheid en natuurlijk de begrenzer tijdens het rijden zien.
Ik heb natuurlijk wel een Bosch tester maar die werkt op een gewone computer KTS500 met een moederbordkaart.
Aanstaande zaterdag rij ik weer over een vlak stuk snelweg en leg het dan vast, als iemand nog een opmerking heeft hoe het extra betrouwbaar te maken hoor ik het graag.
Aan de auto is weinig gedaan.
-Verlaagd
-katjes zijn leeggebrand
-agressieve camber (minder rolweerstand)
-benzine is shell 95.
-bandenspanning is 2.8 bar voor en achter.
Ik weet dat niemand het gelooft, maar het is toch wel zo de GS300 kan in juiste omstandigheden 250.
ofwel tot aan de begrenzer.
weet het niet zeker meer maar dit is ongeveer 5-6 keer gelukt, ook blijft ie tegen de grens hikken.
Je voelt duidelijk dat het vermogen wegvalt. ongeveer 5 km langzamer en weer naar de volgende cylus.
een beetje hetzelfde gevoel als de cruiscontrole die net iets over de ingestelde snelheid is en weer terugzakt.
op navi geeft ie dan 237 km aan. Maar als ik b.v op de teller 120 rij dan geeft de navi 124 -125 aan. dus als ie dan klopt dan klopt het met 250 ook. Mijn naald schommeld bij 247. (deze heb ik uit de originele stand gehaald en kloppend met actuele snelheid + 5 gemaakt bij een snelheid van ongeveer 110)
bij een baksignaal van 250 staat de teller op ongeveer 246 -247.
Maar hier hebben jullie natuurlijk niks aan, heb vandaag mijn OBD kabeltje voor de laptop ontvangen.
hiermee kun je snelheid en natuurlijk de begrenzer tijdens het rijden zien.
Ik heb natuurlijk wel een Bosch tester maar die werkt op een gewone computer KTS500 met een moederbordkaart.
Aanstaande zaterdag rij ik weer over een vlak stuk snelweg en leg het dan vast, als iemand nog een opmerking heeft hoe het extra betrouwbaar te maken hoor ik het graag.
Aan de auto is weinig gedaan.
-Verlaagd
-katjes zijn leeggebrand
-agressieve camber (minder rolweerstand)
-benzine is shell 95.
-bandenspanning is 2.8 bar voor en achter.