gs300 oplappen

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Vanaf woensdag ben ik de tevreden eigenaar van een lexus gs300 executive.

Hij rijd heerlijk en aan de binnen kant ziet hij er puik uit. Echter kan de buiten kant wel wat aandacht gebruiken.

De vorige eigenaar was niet vies van schaars inparkeren. Vandaar wat vieze krassen en beschadigingen.

Verder plannen om de auto netjes aan te kleden met een verlagingsset en velgen.

Met deze topic lijkt het me leuk jullie op de hoogte te houden.

Mvg. Daan

Hier wat foto's, interieur:







Auto zelf:



Eerste plekjes bijgewerkt:



Ga vandaag vast nog even aan het werk.
Ik houd jullie op de hoogte!

Mvg,

Daan
 
Laatst bewerkt:

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Proficiat nogmaals en succes met de projecten! Ben benieuwd, heb zelf ook de groene versie :rulez:

Misschien kan een vriendelijk modje je foto's van de voorstelrubriek alvast hier neer plempen?
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Vandaag weer wat krassen weg gewerkt. Oefening baard kunst, want je ziet de krassen niet meer.
Met een pensil heb ik ze opgevuld. Niet keihard laten uitdrogen en de eventuele druipers weg gepoetst met commandant.

Het ziet er puntgaaf uit!

Hier de resultaten:

Dit vlak totaal gespoten. Eerst waterproof opgeschuurd. daarna afplakken en spuiten maar.

Before:
epfbed.jpg


Tijdens de werkzaamheden:
j9270j.jpg


After:
350q9l4.jpg
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
De krassen erboven heb ik met de pensil opgevuld.
Zelf erg tevreden met het resultaat.
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Hoe breed kan ik gaan kwa velg en band zodat het niet aanloopt met volle auto?
Het moet wel comfort blijven snap je wat ik bedoel?
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Weet iemand waar de standaard versterker zit en of er vermogens bekend zijn van het standaard audio setje?

Dacht gevonden te hebben rechts achterin?
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Normaal gesproken zit de Pioneer versterker omgeving handschoenenkastje/zijpaneel passagierskant. Qua vermogen (denk ik mij te herinneren) dat het iets van 18w RMS per kanaal is.
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Das heftig ;)

Hmm nog maar is een nachtje over slapen.

Btw niks kunnen doen. Wat een naar weer!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ja, tis niet van dik hout zaagt men planken, maar je kunt wel genieten van het cassettedeck :rulez: Wil je de boel vervangen, dan zou ik zeker nog wat nachtjes erbij doen... :p
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
verlopig weer een tegenslag.

maandag kwam ik uit school en reed over een kruising met groen licht. Ik trok op en mijn voor en achtergangers ook.
Tot ik een klap hoor. Ik stap uit en zie een oude vrouw op de grond liggen.

Ze was door het rode licht gereden en ik dacht toen ik haar zag liggen ze is dood. Ik draaide haar op haar zei en voelde weerstand dus gelukkig ze leefde nog.
Intussen was er een vrouw bij die arts was. heb het aan haar overgelaten en ik heb me bezig gehouden met de politie die inmiddels terplaatse was.

Alle verklaring afgelegd en gelukkig een hoop getuigen die dezelfde verklaring hadden. Maar K+T dus. rechts voor een flinke beschadiging mijn portier en de spiegel. Ook een kleine deuk in me voorscherm.

vanmorgen laten taxeren in opdracht van de verzekering. Nu afwachten op groen licht om het te laten maken.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Bad luck, je zal je rot geschrokken zijn... Ik verbaas me vaak over fietsers die zich soms onkwetsbaar achten en nog net ff een rood stoplichtje negeren.. Hopelijk kom je (en die vrouw) een beetje redelijk uit de aftermath..
 

db1990

Nieuw hier
9 nov 2014
24
0
0
Goed bericht. Naja...

De vrouw is de hele nacht geopereerd en dat is geslaagd. Is weer bij kennis en drinkt en eet weer.

Alles is opgestuurd naar de verzekering.

Even een vraag.
Mijn centrale deurvergrendeling doet het niet via de ab. Batterijtjes zijn niet leeg.

Vandaag is me broertje bezig geweest. En hij krijgt hem in de modus. Maar echter geen resultaten.

Kan het zijn dat de ontvanger stuk is? Is dit opnieuw te bestellen? Of is het 9 van de 10x een ander probleem?

Met de sleutel gaat hij gewoon open.
 

Dennisvantilburg

Hoort erbij
8 okt 2013
38
9
8
Leuk project zo'n gs!
Las dat wat vragen had mbt velgen en verlagen.
Daar zijn de meningen over verdeeld:

Ik ging voor n schroefset van bc-racing omdat je dan wat meer comfort over houd en precies de hoogt insteld die bij je velg set up past.
Zelf heb ik 9,5x19 et25 met 235/35/19 voor
En 10,5x19 et 30 met 265/30/19 achter jemoet wel iets aanpassen dan als je voor echt t lagere werk gaat
Ik ga je projectje volgen en alvast succes ermee