Hey I'm new here IS200

sjefkuh101

Nieuw hier
5 mrt 2014
21
1
0
Zo nieuw en fris hier op t forum, ik ben sjef 24jaar en kom uit Boxtel,
Altijd liefde voor brandstof voertuigen gehad, begonnen met een combo, toen 2 volvo's (een S40 daarna een S60), maar wilde
nu eens wat anders: mooiere looks en meer vermogen naar mijn zin.
Wat klinkt die 6 cilinder mooi. hij spint net alsof die nieuw uit de doos komt.

Nou ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van deze mooie groene IS200.
Hij bevalt goed, hij is wat ouder en is al lekker ingelopen, maar daar mag het model of prestaties niet over vallen! I like it xD.
De velgen zijn meteen gezand-straalt en gecoat en met blanke lak behandelt (ziet er weer als nieuw uit).

Opzich wil ik er niet al teveel aan veranderen omdat ik hem al prima vind zo.
Misschien een ander uitlaat en inlaat systeem (cat vervanger ofzo en dempertje).
Verder alles techniesch in orde en beleef er al veel plezier aan, mooi vermogen en goed afgeveert.

Hopelijk vinden jullie hem ook mooi en blijft die nog lang in mijn bezit!
 

Bijlagen

  • photo1732.jpg
    photo1732.jpg
    138,1 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom Sjef! Heel veel plezier met de auto! Het is inderdaad een fraai exemplaar!
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Wlkom hier Sjef. Zeker mooi, groen is de bom :rulez: (heb zelf een groene GS) ;)
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Welkom op het forum, en inderdaad een kleur die je weinig ziet, maar veel plezier hier en met de IS 200.
 

sjefkuh101

Nieuw hier
5 mrt 2014
21
1
0
Hey bedankt allemaal. ik ga me hier wel vermaken. Ik wist eigenlijk niet dat groen en niet veel voorkomende kleur was. altijd leuk dan, Blauw of grijs had ik overigens ook leuk gevonden hebben.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! groen is inderdaad een apparte kleur, zie je niet vaak. Meerendeel is zilver...