Hierbij stel ik me voor

mrvie

Nieuw hier
16 jan 2016
12
0
0
Hallo Iedereen,

Toen ik een paar dagen geleden wat ging posten, werd me gevraagd of ik me even wou voorstellen.

Mijn naam is Vie en ik ben op deze forum terecht gekomen omdat ik mijn vader eindelijk heb kunnen overhalen om een Lexus aan te schaffen. Reden hiervoor was omdat mijn vader alleen maar keek naar een Mercedes-Benz. En alhoewel dit geen verkeerd merk is, zijn de meeste Taxi's of ze hebben veel kilometers gelopen en ik vertrouw de vorige eigenaren niet.

Dus heeft hij besloten om een Lexus IS220D te kopen. Deze heeft 215.000 kilometers gelopen en heeft sinds 2006 voor 4 jaar bij de dealer onderhoud gehad. Nadat ik bij de dealer was geweest om de VSC probleem op te lossen kwamen we achter dat de lambdasonde kapot was. Dus deze heb ik besteld en komt binnenkort onder de auto.

Zelf heb ik tot vorig maand een MG-F gehad, welk ervoor zorgde dat ik om de maand naar de garage moest. Ik heb dit 3 jaar vol gehouden tot ik echt niet meer wou. Ik was het zat om zo vaak wat aan de auto te doen zonder dat er wat technisch kapot ging. Zelfs de zonnenklep ging zonder al te veel moeite kapot ( 2 keer open gedaan en hij ging al kapot! )

Dus voor mij zal het voorlopig geen auto worden, aangezien er een Lexus IS nu in de familie zit en het rijd zo ontzettend lekker! Ik kom uitgeruster uit een lexus dan wanneer ik een thaise massage krijg.

Helaas heb ik geen andere foto van deze wagen, aangezien het een week lang heeft geregend en dit was het enige moment dat ik een foto kon maken.
 

Bijlagen

  • photo4844.jpg
    photo4844.jpg
    92,2 KB · Weergaven: 34

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Welkom Mr Vie! Fijn dat je je even voorstelt ;) En ook leuk dat je je vader hebt overgehaald. Een IS en een Mercedes is geen vergelijk natuurlijk.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom Vie , mooi model de IS , heb wel eens gelezen dat de diesel soms problemen geeft maar dat zou best individueel kunnen zijn
en ja engelse auto's , ik heb er een zwak voor , de MG-F is een zeer geslaagd model maar het wil maar niet lukken om kwaliteit te bouwen daar , erg jammer want op mijn wishlist staat nog steeds een XJS