Hoe stop ik of zet ik de navigatie uit?

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Best Forum,

Ik moet toegeven dat het me niet (altijd) lukt om de (stem van de) navigatie te laten stoppen.
Iemand die het wel kan?

Peter.
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Hallo Peter,

ja, dat staat in de beschrijving.
Kijk eens naar blz 326 van je navigatiesysteem handleiding. Kan het helaas niet kopieren aangezien dat uitstaat.
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Hjalmar & Maistah,

Dat zal de oplossing zijn. In mijn vorige auto had ik enkel een losse navigator, die kon je uitzetten en zelfs de stekker er uit trekken. Hier moet ik accepteren, dat de navigator altijd aan is en er dus geen echte "uit" knop bestaat.
Maar zo zal het wel lukken, bedankt!
 

postbuz

Actief
18 mrt 2011
161
0
0
Rom zei:

Display is wel nuttig voor bijv. track info van MP3 of CD (als Gracenote de disc kent), uitgebreidere info over het hybride systeem dan de mini-display etc.

En ik snap ook de logica niet, audiodeel kan je uitzetten, waarom het navigatiedeel niet?
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ah, je bedoelt het feit dat als je in je Audio deel zit, je steeds automatisch weer terug gaat naar het navigatiescherm? Daar zit ik eerlijk gezegd ook mee!
 

LarryS

Hoort erbij
13 mrt 2011
37
0
0
Maistah zei:
Ah, je bedoelt het feit dat als je in je Audio deel zit, je steeds automatisch weer terug gaat naar het navigatiescherm? Daar zit ik eerlijk gezegd ook mee!

Bladzijde 315 van het navi handboek: item 3, standaard op AAN, op UIT zetten... en de overige opties eens doorkijken mischien dat er nog meer naar tevredenheid ingesteld kan worden?
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Hahahaha, nee, DVD's kijken in de auto is veel leuker. Nu de 10 seizoenen van Friends weer aan het kijken. Anyway, om even terug on topic te komen; zolang ik alleen muziek zit te luisteren is het wel handig als ik de navigatie uit kan zetten. Tijdens het DVD kijken wordt mijn video gelukkig niet onderbroken door navigatie.
 

Xander

Nieuw hier
12 mei 2011
19
0
0
vb1 zei:
Hij heeft het knopje naast tilt nog niet gevonden ML :D :D

Scherm dichtklappen heeft geen zin.... de navigatie (en de stem!) gaan gewoon door zonder scherm. Dus even snel dichtklappen omdat je de stem even niet wilt horen heeft geen nut :)
 

Robbert

Actief
25 apr 2011
299
1
0
Ik had ergens vaag gehoord dat de stem van de navigatie ook de straatnamen noemt. Is dit waar??

En hoe worden de snelheidscontroles weergegeven, alleen op het scherm of ook met de stem?


Robbert-Jan
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
on topic graag... gaat hier over navi stop- of uitzetten... snelheidscontroles kunnen in een andere topic gevraagd worden. :rulez:
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik merkte vandaag toevallig dat toen een vriend van me met de volumeknop speelde (drukken dus) dat mijn scherm opeens uit ging. Ik zou zeggen, probeer het eens, ingedrukt houden o.i.d. ?