Hopperdehop, Lexus in galop!

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Jullie zitten me toch niet voor de gek te houden, h?? ;)

Voor ietsje meer staat hier op het forum een hele mooie GS te koop, welliswaar zonder open dak, maar toch :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Bloedserieus is onze middelste naam
tongue.png


Maar idd een dilemma... Met revisieklauwen heb je waarschijnlijk enige zekerheid dat alles in orde is. Zou je bestaande klauwen reviseren, 'kun' je ook tegen de mogelijkheid aanlopen dat ze niet te repareren zijn.

Met name gaat het om de kosten denk ik. Als je betaalbare revisieklauwen kunt kopen ben je plug & play misschien beter af. Vragen ze de hoofdprijs zal je een revisiekit moeten aanschaffen en op zoek naar een bedrijfje die dat goedkoop kan doen. Op zich vallen die werkzaamheden best mee, dus hoeft niet al te prijzig te zijn. Daarnaast kan je nog DIY overwegen (veel online voorbeelden), maar das afhankelijk van de mogelijkheden uiteraard.

Ik zou wel aanraden links en rechts gelijk te vervangen.
 

VROEM

Actief
31 jul 2011
340
6
0
Thx, Gps-10, reparatie kids is de monteur geen voorstander van; de kosten van reparatie (tijd) worden terugverdiend met het plug & play gereviseerde sets.
Bovendien zit daar garantie op en heb je goede kwaliteit.

Ik denk dat mijn Lexus het gewoon waard is, even slikken qua bedrag maar 't is niet anders.

Tip (PM ?) voor bedrijven die hier als goed en betaalbaar bekend staan zijn welkom.