HUD achteraf montage IS250 2006

KEEZZZ

Nieuw hier
7 mrt 2021
23
15
3
Toen ik voor onderhoud vd IS250 een ES 300h F-sport mee kreeg , werd ik nog enthousiaster van het HUD dan ik al was. erg prettig om je ogen op de weg te houden en direct ook je snelheid te zien, digitaal is toch duidelijker dan analoog. Wat rond gekeken op internet, "Ali" heeft enorme keus, maar niet mijn voorkeur. Dus bij VCT in Nederland besteld, kleine 50 euro met een ODB2 aansluiting. Systeem is wat simpel, slechts snelheid(verreweg de belangrijkste), wel keuze knop voor voltage of motortemp. Er zit een transparant plaatje bij waar de HUD op projecteert, maar rechtstreeks op de voorruit heeft mijn voorkeur. Al met al, erg fijn rijden zo. De ca 10% afwijking is natuurlijk wel gebleven.
IMG_20231225_143418026_HDR.jpg
IMG_5608.jpg
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
845
113
Een oude smartfoon kun je ook als HUD gebruiken, er staan behoorlijk wat App's in de stores. Gewoon een keer proberen, je hebt niet eens een kabel nodig. Maar een OEM HUD is wel een must have. (Had ik al niet 10000 keer gezegd dat ik niet meer zonder kan?)

De mijne, lang leve de vooruitgang: :cool:

HUD.jpg

(Had ik al gepost, maar is zo'n toffe foto...)
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
erg Erg ERG fraai vind ik de manier waarop VW in haar ID-lijn augmented reality in haar HUD introduceert.
Of was het niet de bedoeling dat ik dat zeg hier .... :unsure:
 
  • Haha
  • Geweldig
Waarderingen: Bobusa en robtp09

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
erg Erg ERG fraai vind ik de manier waarop VW in haar ID-lijn augmented reality in haar HUD introduceert.
Of was het niet de bedoeling dat ik dat zeg hier .... :unsure:
Moet je daar een abonnement voor hebben?