IS 200 bestuurdersstoel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quinten

Hoort erbij
10 dec 2011
67
0
0
Omdat de puntlassen van de zitting van mijn bestuursstoel los zijn gekomen ben ik op zoek naar een bestuurdersstoel. (uitgaande van LHD IS200 uit 1999)

De zitting moet mechanisch in hoogte verstelbaar zijn.

Bekleding maakt niet uit, maar een zwarte stoffen versie geniet de voorkeur. Dan hoef ik m niet om te bouwen.

Enkel een frame met bovenstaande wensen is ook goed.

Of kan ik 1 van onderstaande bestellen bij de dealer, vond ik namelijk op toyodiy.com?
71012SFRAME SUB-ASSY, FRONT SEAT CUSHION, LH
71011-53020W(POWER SEAT)1? 129.48
71012-53010 1? 125.04


Alvast bedankt voor de hulp!
 
Laatst bewerkt:

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hoi Quinten, je kunt ze idd waarschijnlijk bestellen bij de dealer als het goed is... Gewoon een belletje doen en kijken of ze je kunnen helpen... waarschijnlijk zal het wel alleen de frame zijn zonder de servo's haha
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ff voor mijn info.... is dat niet opnieuw te (punt)lassen?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
nee, niet meer lol, die voorstoel is al verkocht... heb alleen de achterbanken nog.. Quiten heeft me ook al benaderd.. maar ik had em ook niet kunnen helpen want aan die kant is er geen verstelling...
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
388
123
43
Ik heb voor mijn auto na gevraagd wat een stoel zitting kost, dit was vulling incl bekleding. Kosten hiervan waren 300+ euro. Dus ik betwijfel dat een stoel frame 130 euro kost eerlijk gezegd.


Nu dit gezegd te hebben, ik ben dus opzoek naar een goede stoel vulling voor mijn auto. Dus als het zo ver komt dat je stoel vulling kunt missen (de zitting) dan hoor ik graag wat dat moet kosten (mits die in goede staat is).
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
GPS Opnieuw Lassen kan inderdaad, maar dan moet je wel iemand vinden met een puntlastang... Ik heb wel een idee waar het zou kunnen, maar helaas niet voor particulieren. :)
 

Quinten

Hoort erbij
10 dec 2011
67
0
0
Thanks voor de reacties mannen!

Toch nog eerst even Marktplaats afstruinen en in de tussen tijd even de dealer bellen.

Ik dacht ook aan opnieuw vastlassen maar t is echt dun materiaal. in mijn geval is puntlassen helass niet echt een optie omdat er aan een kant gewoon een gat zitmin het metaal.
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
388
123
43
Dat is juist mooi, dan kun je vanaf de andere kant prop lassen :thumbsup:

Alleen niet gunstig voor mij want dan moet ik een andere stoel vulling gaan zoeken :trollface:
 

Wout

Actief
28 okt 2014
231
7
0
ik zou eerst eens met die stoe angs een constructie bedrijf lopen voor je m afschrijft, er is veel te lassen hoor, ooka zit er een gat in

wellicht dat een schadebedrijf je goed verder kan helpen, of anders een bedrijf wat oude auto's restaureert, eventuee zette n ze er gewoon een nieuw stukje staal tussen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.