IS 250 Executive Aut6 2005 Blauw/Leder/Nav

Status
Niet open voor verdere reacties.

guidootje

Nieuw hier
21 mrt 2010
7
0
0
Helaas, helaas, ik heb hem net, maar door gewijzigde persoonlijke omstandigheden bied ik mijn IS 250 te koop aan. Met pijn in het hart, mag ik wel zeggen. Gekocht in april bij Lexus Amsterdam incl. 3 jaar red carpet.
Mijn vraagprijs is 22400,-. Helaas is de Lexus garantie niet echt overdraagbaar, kan dit wel geregeld worden, mits men redelijk dichtbij Amsterdam woont. Anders is garantie via Autotrust ook nog een optie.

Als iemand een liefhebber weet, die op zoek is naar een perfecte auto, dan hoor ik het graag. KM stand is 91400.
Onderaan dit bericht staan de urls van marktplaats en autotrack.

Opties:

* *Veiligheid
* ABS
* Alarmsysteem
* Centr. deurvergrendeling afst.bed.
* Centr.vergrendeling
* Cruise control
* Dubbele Airbag
* Gordijnairbags
* Startonderbreker
* Stuurbekrachtiging
* Traction control
* Zij-airbags


* *Interieur
* Airconditioning
* Boordcomputer
* Buitentemp. meter
* CD wisselaar
* Deelb. achterbank
* Elektr. ramen voor + achter
* Elektr. buitenspiegels
* Getint glas
* Geregelde airco
* Lederen bekleding (creme)
* Navigatiesysteem
* Parkeersensor
* Radio/CD
* Regensensor
* Stuur in hoogte verstelbaar
* Voorstoel(en) elektr. met geh.


* *Exterieur
* Bumpers in carrosseriekleur
* Lichtmetalen velgen
* Metallic lak
* Mistlampen
* Xenon lampen



Overige opties: Mark Levinson geluidsinstallatie, 6 dvd wisselaar (DVD-Video, WMA, mp3), Aux in, ASR, Achteruitrij Camera, Automatisch dimmende binnenspiegel, Dsc, EBD, Keyless Entry Systeem, Multifuncioneel Lederen Stuurwiel + Lederen Pookknop, Memory Pack, Middenarmsteun achter, Middenarmsteun voor, Parkeersensoren Achter, Regensensor, Stabiliteitsregeling, Verwarmbare + inklapbare buitenspiegels, Xenon bochtverlichting, Electrische zonnescherm achter, regensensor, hoofdsteunen achter, velgen 17"

0007166919.jpg


Autotrack:

http://www.autotrack.nl/tweedehands/lexus/is/7166919

Marktplaats:

http://auto.marktplaats.nl/lexus/36...JvcQfiB5nTP25kGArP1+sP2e5P8Q==&fta_ind=1&fs=1
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Volgens mij heb ik jouw auto in 2008 nog test gereden bij Amsterdam. Ik koos toen voor de Sport, omdat ik het sportievere onderstel iets prettiger vond. Degeen die jouw auto daarna kocht bij Amsterdam ken ik ook. Hij rijdt nu een RX.

Jammer joh dat je die auto weg moet doen, het is echt een hele mooie bak.
 

Bijlagen

  • Image006.jpg
    Image006.jpg
    740,5 KB · Weergaven: 46

guidootje

Nieuw hier
21 mrt 2010
7
0
0
Tsja, echt met pijn in mn hart moet ik um wegdoen. Einde relatie, einde huis :cry: Dus moet alle eindjes binnenkort aan elkaar knopen, vandaar.
Maar, wellicht kan jij mij nog even helpen. Op autotrack staat dat ik de 4e eigenaar ben. Maar toen ik hem kocht, stond hij bij Lexus op 2 eigenaren. Op zich maakt het niet uit hoeveel eigenaren een auto heeft gehad, zeker bij deze niet.
Volgens Andre van Lexus A'dam was de vorige eigenaar ene Rob (ook wel bekend op dit forum volgens mij) en die rijd nu een bmw 535 station.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Oh, ik had begrepen dat hij een RX gekocht had.

4 eigenaren? Dat klopt volgens mij niet. het zouden er drie geweest moeten zijn. Het zou kunnen dat de auto een Demo is geweest voor hij voor het eerst verkocht is, de RZ-ZX registratie zijn veel IS250 mee verkocht, omdat de importeur een heleboel van deze had tijdens de introductie van de IS250.

http://www.rijtesten.nl/test.php?id=11

Dat is een test van een soort gelijke auto, maar een iets ander begin nummer op het nummerbord.

Misschien dat dat de 4 eigenaren verklaard.

Opnieuw, het spijt mij echt te horen dat je hem weg moet doen. Het is echt een super bak. Ik kan hem echt aan iedereen die interesse heeft aanraden.
 

guidootje

Nieuw hier
21 mrt 2010
7
0
0
Hij is 2 weken geleden verkocht aan een enthousiaste Toyota rijder die hogerop wilde ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben blij te horen dat het gelukt is! Veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.