Is 3e generatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Vandaag de eerste stap gezet naar de aankoop van een is ????? gen. 3!! ja jullie lezen het goed, generatie3. Ik kon deze topic nergens kwijt, maar het leek mij leuk om jullie mee te nemen in de weg naar aanschaf van de allernieuwste is! :D Uitgangspunt is dat hij er gaat komen maar dat nog helemaal niet helder is wanneer, waarschijnlijk najaar 2013, laat staan hoe het model er zal uit zien! :photo:
Uitgangspunt voor mij is dat een sportieve uitvoering wil, die er ook zo uit ziet en waarop die accesoires zitten die de auto af maken. :mrgreen:
Eerste stap vandaag gezet. Mijn auto staat te koop bij van Dorst en hij gaat mij de nieuwe leveren!
Ik zal minimaal wekelijks rapporteren over wetenswaardigheden en ontwikkelingen. stil hoop ik dat hij er uit ziet als de onlangs geplaatste compositietekening hier op het forum :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Yup, concept is altijd extreem :) Toch mag ik dat wel!

Veel lijnen zullen het niet halen op de productie versie, de voorkant alleen al gaat tegen heel wat regels in ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik kan helaas niet tijdens deze periode. Maar wie gaat, wil je een verslagje op het forum plaatsen met wat foto's?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
+Steeds meer staat het design van de LF-CC me aan. Mooie lijnen, te grote gril, maar daar zijn we het allemaal wel over eens. Ook het interieur is mooi. :rulez: Als ze ook de stoelen van de GS450H uit de F-sport of president er in zetten is ie wat mij betreft top. Alleen die 4-cilinder......... :roll:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ach, hij zal ook heeeeeel zuinig zijn, en dat is weer een grote plus :)

Ik las op CL dat ze waarschijnlijk het vermogen nog iets omhoog gaan gooien bij het productiemodel. Ze verwachten rond de 225-240pk
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
En dan een leuke 5l/100km en ook ik ben om ;) Ik denk dat ik wel op de cabrio ga wachten, mits hij hardtop is :) Wordt bijna 40, dus tja, motor, vriendin of cabrio, dus doe de cabrio dan maar ;)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
yup, gisteren tikte ik 110 euro aan met het volgooien van mijn tank...... Ik weet dat ik niet meer met de gulden mag vergelijken, maar mijn god!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Hube zei:
yup, gisteren tikte ik 110 euro aan met het volgooien van mijn tank...... Ik weet dat ik niet meer met de gulden mag vergelijken, maar mijn god!


Dat mag best, maar maak dan van je salaris ook guldens ;)

Je salaris wordt in guldens ook verdubbeld ;)
De meeste mensen denken alleen wat ze betalen in guldens. Niet wat ze krijgen!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
hmmm, natuurlijk niet, maar ik vraag mij wel af of de prijsstijging van de benzine evenredig is geweest met de toename van de salarissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.