IS200 TTE Supercharged

Status
Niet open voor verdere reacties.

Louwe

Hoort erbij
31 dec 2011
58
0
0
Heren lexusrijders/liefhebbers, hierbij moet ik eerder dan verwacht mijn Lexus IS200 alweer van de hand doen. Deze auto bied een fijne combinatie van comfort en sportiviteit, echter wil ik nu het nog kan een echte fun-auto bezitten. Ik heb de 4 deuren en ruimte simpelweg (nog) niet nodig.

Ok?, het gaat dus om`n vrij speciale IS200 uit 1999 waarvan er naar verluid zo`n 10 van in Nederland zijn, namelijk een versie met de bekende TTE supercharger. Dit zorgt voor een vermogenswinst van zo`n 50pk en `n lekkere partij koppel. Dit laatste voegt ?cht wat toe aan het ontspannen rijden, vooral op de snelweg. Als`t moet kan er ook sportief mee gereden worden, het gaat namelijk om de "sport" versie met LSD en een strakke wegligging. De kilometerstand is 200.000km, NAP gechecked. leuk detail: de bij de compressorkit horende stickers zijn er nog bij, uiteraard in ongebruikte staat. Ook de boekjes en rekening (oefff..) van de kit zijn aanwezig.

De vorige eigenaar was er zeer zuinig op wat te zien is aan de staat. Als je op onderzoek uit gaat kom je echt wel`n steenslagputje en krasjes tegen maar mensen met een iets minder scherp oog beschrijven`m als "nieuw".
Recent vervangen:
- Koppeling
- Remschijven
- koplampen (ze blinken dus als nieuw!)

Verder is de auto voorzien van:
- climate control
- electrische ramen voor/achter
- electrisch verstelbare, -inklapbare ?n verwarmde buitenspiegels
- mooie JVC dubbeldin radio met USB ingang (kleuren aan te passen aan interieur)
- TTE stabilisatorstang achter

De auto is volledig standaard en is dat altijd geweest, op de compressor na dan.

De vraagprijs op marktplaats is 5750 euro, wanneer een liefhebber zich via het forum meld is er ruimte voor onderhandeling.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Extra info mogelijk via PB of vragen in dit topic. Telefoonnummer op aanvraag via PB.
 

Louwe

Hoort erbij
31 dec 2011
58
0
0
Er blijkt veel belangstelling te zijn voor alleen de supercharger. Die mensen wil ik teleurstellen: Ik draai`m niet uit elkaar. Uiteraard kan je de gehele auto overnemen, supercharger kit eraf halen en de auto standaard doorverkopen. :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
haha lol tjsa.. dat krijg je als er weinig van die auto's rijden!!

in ieder geval succes met de verkoop van de gehele auto ;)
 

Louwe

Hoort erbij
31 dec 2011
58
0
0
Mis ik hier nou een "Edit" knop? Of kijk ik er overheen? Quote en melden wil wel..

Anyway: Pricedrop! voor 4950 ben je de man. Heb iets leuks gezien en wil daar toch wel werk van maken. Prijs is volgens mij zeer schappelijk als ik kijk en vergelijk op marktplaats.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Mis ik hier nou een "Edit" knop? Of kijk ik er overheen? Quote en melden wil wel..
Kijk je niet overheen, na verloop van tijd kun je niet meer wijzigen. Je kunt wel aan de mod van dit forum vragen of hij iets voor je wil aanpassen.

Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.