is300h f sport

B-J

Hoort erbij
19 jan 2013
32
0
0
Hallo, sinds een half jaartje een gelukkige bezitter van een is300h fsport, hiervoor een is250 gereden

alleen mis ik de uitlaat onderr de fsport, die zit helemaal verstopt onder de bumper,
Weet iemand van jullie ook waar ik mooie uitlaatsierstukjes kan kopen
heb heel het internet al afgesnuffeld maar kan helaas nergens wat vinden

groeten
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Je kunt overwegen om de uitlaat, oftewel laatste demper te gebruiken van de Is200t. Die is leverbaar in Duitsland. Je moet dan ook achter de diffuser aanschaffen. Je kunt ook kijken bij f sport op de site van www.leus@com in de states. kijk bij f sport accessoires. Succes en je hebt een prachtbak!! foto?? Kleur??
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
johanm ik krijg volgende melding als ik op je link klik 😬
Schermafbeelding 2016-02-25 om 07.21.01.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Zer0ne

B-J

Hoort erbij
19 jan 2013
32
0
0
Hallo

Vandaag wat aan het hobbyen geweest, en inmiddels twee mooie uitlaatsierstukjes gemaakt
bedankt voor de reacties

groeten
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Nee joh!! Er zit al een dubbele uitlaat onder, je hoeft er alleen rechte tips op te zetten en een diffuser te kopen.

Tja, dat kan ook. Maar net wat je wilt. Ik zou voor origineel gaan. (als de financi?n dat toelaten)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Tja, dat kan ook. Maar net wat je wilt. Ik zou voor origineel gaan. (als de financi?n dat toelaten)

volgens mij houd hij hem ook origineel , voegt alleen een sier stukje toe
en dat is financieel meer verantwoord dan een 200T einddemper in Duitsland te bestellen

netjes opgelost :rulez:
 
  • Leuk
Waarderingen: Bluedeamon

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
volgens mij houd hij hem ook origineel , voegt alleen een sier stukje toe
en dat is financieel meer verantwoord dan een 200T einddemper in Duitsland te bestellen

netjes opgelost :rulez:

Ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat! Je zult de diffuser ook moeten aanpassen. Of uitzagen. Heb dat meen ik ook gezien bij een andere IS300f sport tijdens meeting in raamsdonkveer.
 

B-J

Hoort erbij
19 jan 2013
32
0
0
Hallo

ik zal vvanavond even een foto maken
Heb de auto voor de rest origineel gelaten, geen andere diffuser, en ook geen gaten gezaagd in de bumper
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
No Title

Eerlijk 😁 Het kan aan de foto liggen maar vind het er zo niet mooi uitzien.
Laat ik uitleggen wat ik bedoel.
Bij de foto die ik heb toegevoegd ( ander model ik weet het) maakt de uitlaat onderdeel uit van de bumper.
Meestal zie je ook een uitsparing in de bumper waar de uitlaat geplaatst is.
Misschien nog een foto maar dan met de hele kont erop 😃👍🏻
 

Bijlagen

  • photo5065.jpg
    photo5065.jpg
    127,3 KB · Weergaven: 63

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Nu is het, dat de uitlaat/sierstukjes onder de bumper vandaan komt wat je meestal terug ziet bij oudere auto's.
 

B-J

Hoort erbij
19 jan 2013
32
0
0
GoedemorgenDat maakt mij niet zoveel uit, auto heb ik toch nog maar anderhalf jaar, ruil altijd om de twee jaar, dan kan ik alle geld wel gaan investeren
voor een diffusertje en een donders dure pijp, maar dit is vele malen goedkoper en kan ik het geld wat ik over houd mooi gebruiken voor de rc h straks
en bij de inruil van je auto kijkt er geen verkoper naar hoe mooi die diffusertje wel niet is onder je autootje
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nu is het, dat de uitlaat/sierstukjes onder de bumper vandaan komt wat je meestal terug ziet bij oudere auto's.
Zelfs dan moet je aardig terug in de tijd...

Met alle respect, maar nu ziet het er gewoon 'cheap' uit, zonde... Kun je beter niks doen en als je iets doet, het goed doen.