j0hann3 - Toyota Altezza RS200

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Hallo, ben Johannes Wiersma, 23 jaar (2012/13) en woon nog in S'veen. Ben bezig met een eigen huisje in Waskemeer.
In dagelijks leven werk is als cad/cam werkvoorbereider in Drachten voor Laser, Plasma en waterjet.

Als hobby, ben ik dit jaar wat begonnen met autofotografie. Daarvoor was het meer computeren, en beetje (web)programmeren.

Sinds afgelopen maandag, mag ik me, na wat gestoei met de verzekering, de trotse eigenaar noemen van een Toyota Altezza!

De huidige auto die ik hiervoor heb, is een toyota Rav4, waarvan ik hier bij toyotaclubnoord een leuk projectlogje heb. Deze auto staat nu te koop.

Terugkomend op de Altezza, ben ik na wat zoekwerk erachter gekomen, dat hij van magila is geweest.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Borrelen al allerlei dingen omhoog om te gaan aanpassen, zoals mistlampen plaatsen, en dakrail rubbers zoeken.
Zit er ook al over te denken, om de radio van de rav nog over te gaan zetten, want die japanse VICS systeem kan ik niets waar mee worden.
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, en een klein beetje Toyota. Veel plezier met je Tezza. :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Veel plezier op 't forum en proficiat met de aanwinst! :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! :hi: Leuk de auto weer te zien bij een forumlid :)
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo Johannes, welkom hier, sluit me bij de rest aan, zeer mooie auto, veel plezier hier.
 

j0hann3s

Actief
9 jun 2013
181
6
0
Gister bij iemand geweest die ik van de toyotaclub ken, welk een is200 heeft.
Hij had een hoop extra spullen over, wat weg moest wegens verhuizing.

Zo heb ik voordelig, een bijna compleet interieur wat electronica, onderstel delen, schuifdak etc overgenomen.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Gister na het wassen van een paar auto's, ook maar het Lexus logo van de Toyota verwijderd.
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


In tussentijd ook een setje Hella Supertone claxon besteld op ebay. Denk dat die wel vet gaan staan achter de grill.
 

Steun

Nieuw hier
1 jul 2013
7
0
0
De naam kwam me al bekend voor, tot je meldde dat je een rav4 reed.
Toen viel het kwartje!

Super toffe altezza heb je daar.