Jimmy's project is200

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Mooie stance en grote, maar cleane velgen. Me like. Heeft een goeie agressieve uitstraling, die kan. Verlichting kan voor sommigen op het randje zijn, ik vind het er wel bij passen :rulez: Nu is het wachten op felblauwe klauwen..
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Hoezo klauwen? kunnen ze niet gekocht worden? of aankomende winter met blauwe klauwen..... geintjuh, lekker bezig maar ik mis toch de stickers.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Haha sticker was for the time being inderdaad nice, maar ik heb toch gekozen voor de clean look.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Omdat ik ergens toch nog een beetje verlichting miste heb ik 2 kleine leds onder de (trc) kap gemonteerd.

2ev7whs.jpg



Whats next:

Momenteel bezig met het maken van een soort coming home verlichting waar mijn angel eyes uit mijn koplampen en mistlampen om moeten werken.
Principe is het hetzelfde als bij BMW, de trigger zorgt ervoor dat de ringen bij het openen van de CV aan gaan en bij het sluiten weer doven.
Alleen bij BMW branden ze langer omdat de vertrager van de BMW binnenverlichting er langer over doet om geheel uit te schakelen, ook dit is te realiseren door er een extra vertrager tussen te zetten.

Maar komt als het meezit binnenkort.
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Van het weekend maar even bezig geweest met iets anders. Ik had nog wat leds en weerstanden over, dus ja waarom niet gebruiken.
Leds in de deurhendel covers weggewerkt, deze branden bij het aanzetten van de verlichting.
Uiteraard gekozen voor oranje, in de avond ziet het er echt super uit al zeg ik het zelf :)

2zyd860.jpg


* Coming home aansluiting op de Angel Eyes zijn inmiddels aangesloten en werken prima (@ Patriekske) dank je wel voor al je input.


Next:

* Mirror fold op de CV
* Window roll up, op de CV
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
Van het weekend weer een even bezig geweest met kleine goodies.
* Auto mirror fold op CV is inmiddels gelukt,
* Spiegels zijn nu voorzien van puddle lights,
* Onder de deurkaarten zit nu verlichting, (en nee niet de cliche Lexus logo!)
* Kenteken is nu voorzien van smd verlichting (complete units).

Werking:
Bij het unlocken van de auto, klappen de spiegels uit en gaan de puddle lights samen met de angel eyes aan.
Bij het locken omgekeerde gang van zaken

Next:
Hoodlifts

ps. The bike Yamaha R6 uit 2001 heeft na trouwe veilige kilometers ruimte moeten maken voor een Suzuki GSXR 750 K8


1 lex.jpg
lex 2.jpg

lex 4.jpg






kenteken.jpg
 
Laatst bewerkt:

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
No Title
 

Bijlagen

  • photo4720.jpg
    photo4720.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 36
  • photo4721.jpg
    photo4721.jpg
    128,8 KB · Weergaven: 40

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Van het weekend weer een even bezig geweest met kleine goodies.
* Auto mirror fold op CV is inmiddels gelukt,
* Spiegels zijn nu voorzien van puddle lights,
* Onder de deurkaarten zit nu verlichting, (en nee niet de cliche Lexus logo!)
* Kenteken is nu voorzien van smd verlichting (complete units).

Werking:
Bij het unlocken van de auto, klappen de spiegels uit en gaan de puddle lights samen met de angel eyes aan.
Bij het locken omgekeerde gang van zaken

Next:
Hoodlifts

ps. The bike Yamaha R6 uit 2001 heeft na trouwe veilige kilometers ruimte moeten maken voor een Suzuki GSXR 750 K8













Ziet er fantastisch uit.

Hoe heb je die mirrorfold gedaan?
 

Jimmy

Actief
18 jun 2010
310
5
18
staat een how to hier op het forum, Erwin...


Erwin ik heb niet de How to van het forum gebruikt. Ik heb een complete module aangeschaft via ebay.
Met deze module is het kinderwerk, installatieschema zit erbij, als je het goed wilt doen en de tijd ervoor neemt ben je 30min kwijt.
 

Erwin Lagcher

Actief
16 nov 2015
181
16
18
Erwin ik heb niet de How to van het forum gebruikt. Ik heb een complete module aangeschaft via ebay.
Met deze module is het kinderwerk, installatieschema zit erbij, als je het goed wilt doen en de tijd ervoor neemt ben je 30min kwijt.

Wat voor module is dat dan?