Kh IS200

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Ik zat al een tijdje te twijfelen over de megan racing downpipe.

En heb uiteindelijk toch besloten om te bestellen bij voorwindenparts topservice en op voorraad.

Ik heb voor de downpipe gekozen ipv einddemper omdat ik geen sportpijp wil ,maar toch iets meer geluid uit wilt halen.

En het is aardig gelukt het klinkt nu iets zwaarder met een brul bij bepaalde toerental en totaal niet storend.

Nu nog hopen dat me check engine lampje niet gaat branden.




346ukc3.jpg


16bimj6.jpg


34qp8j8.jpg
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Nice! Ben benieuwd hoe dat klinkt. Heb zelf voor de demper gekozen en dat klinkt errug goed. Denk hetzelfde zoals jij beschrijft.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Lekker bezig! Ik heb dezelfde pijp. Heb jij geen last van dat je een metaal achtige ratel hoort met de de cat pijp? Toen ik hem gemonteerd had hoorde ik steeds een ratel bij optrekken en gas los laten. Heb nu een sportcat ertussen gelast nu isbde ratel weg.
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Lekker bezig! Ik heb dezelfde pijp. Heb jij geen last van dat je een metaal achtige ratel hoort met de de cat pijp? Toen ik hem gemonteerd had hoorde ik steeds een ratel bij optrekken en gas los laten. Heb nu een sportcat ertussen gelast nu isbde ratel weg.


Alleen bij koude motor hoor ik een iets blikkerige geluid maar verdwijnt gauw wanneer het warm is.