Koplampen IS 250 2005-2013

Boyguit

Nieuw hier
18 feb 2023
12
15
3
Gezocht een setje koplampen voor de IS 250 2005-2013

Ik heb de VLands erin zitten maar weet niet of deze apk goedgekeurd worden.

Ze mogelijk dof zijn of de halogeen versies.

Anders iemand in de buurt van Oss die een set heeft die ik kan lenen voor de apk keuring?
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
Overigens ter info: mijn Vlands zijn gewoon bij de Lexus dealer door de APK keuring gekomen zonder aanpassingen.
 

Boyguit

Nieuw hier
18 feb 2023
12
15
3
@Metalfreak ik heb de RHD versies (vland) die ongebouwd zijn naar een vlak lichtbeeld (US) zonder dat de auto een import auto is 😅 als ik niks kan vinden dan ga het gewoon proberen en zie ik het wel
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
704
142
43
@Metalfreak ik heb de RHD versies (vland) die ongebouwd zijn naar een vlak lichtbeeld (US) zonder dat de auto een import auto is 😅 als ik niks kan vinden dan ga het gewoon proberen en zie ik het wel
Ah ja, mijn auto had al USDM lichten erin zitten en ik heb ze gewoon door Europese Vlands (aangeschaft via Amazon) vervangen. Dat is in elk geval goed gegaan. Vond het ook even spannend toen de auto voor APK weg moest, maar het is gewoon goed gegaan.

Heb je niet een adresje waar je dit eens eerst even kunt peilen of ze goedgekeurd worden? Lampen ombouwen voor alleen de APK is ook nogal gedoe als ik zie wat je ervoor moet doen...
 

KEEZZZ

Nieuw hier
7 mrt 2021
23
15
3
Ook geen probleem bij de APK gehad met de Vland triple LED. "Even" om bouwen is wel erg pittig voor de APK, gewoon ervoor gaan!
 

Boyguit

Nieuw hier
18 feb 2023
12
15
3
@KEEZZZ het zijn nog de RHD dus heb het lichtbeeld de verkeerde kant op. Ik ga het morgen proberen om ze symmetrisch te maken en de vraag staat uit of dit apk afkeur is of niet. Dus of er moeten nieuwe komen of deze aanpassing helpt mij door de apk 😅